Åben i dag: 10.00 - 17.00

fra 39,49 $
fra 70,86 $
fra 14,41 $
Anmeldt d. 2. december 2019

Man kan mærke historiens vingesus, det er virkelig et besøg værd - man kan tage en tourbåd der til og så samtidig besøge klostret

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, zinkadusen
Anmeldt d. 9. november 2019 fra mobile enheder

Borgen set nu ud til næsten at være på land; men før det store jordskælv (1775) lå borgen på en ø.
Borgens specielle kanoner kunne skyde kugler som slog smut over vandet og derfor ramte skibene lavere hvorved de hurtigt sank.
Der er flere boder med bl.a. vin i glas.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, GrisVoyageurs
Anmeldt d. 21. oktober 2019 fra mobile enheder

Flot gammel fæstning - helt klart noget man skal se i Lissabon.
Min veninde og jeg tog efterfølgende en kop kaffe med hen på plænen foran hvor der var plads til afslapning, børn der legede og en smuk udsigt.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, Heidilaugesen
Anmeldt d. 1. oktober 2019

Fint men ikke noget at komme efter. Er kan alligevel i den del af af Lissabon så besøg så lig turen forbi, men er ikke et must see. Der var lang kø for at komme ind så det droppede vi.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, Krukkehaven
Anmeldt d. 19. august 2019

Historisk, så derfor et must see. Ikke så stort som måske forventet og inde på selve stedet er der ikke gjort meget for at fortælle historien, desværre. Så læs om det inden i besøger det. Der er flere ting i området der er et besøg værd, så tag turen derud.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, johnnyv421