Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personer kigger på dette hotel
Booking.com
187 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 06/08/21
Expedia.com
200 $
160 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 07/08/21
Hotels.com
200 $
160 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 07/08/21
Travelocity160 $
CheapTickets160 $
getaroom.com200 $
Vis 20 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.719)
Filtrer anmeldelser
2.719 resultater
Medlemsvurdering
1.995
536
118
38
32
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
1.995
536
118
38
32
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
10-15 af 2.719 anmeldelser
Anmeldt d. 5. juli 2016 fra mobile enheder

Hotellet er ok. Fællesområder og værelser fremstår pæne og moderne.

Ved ankomst kl. 14 blev vi taget godt imod og vores bagage blev taget. Vi stod i kø til check in, som var en smule langsomt. Vi blev sendt med elevatoren op til værelset med besked om, at der ville komme en medarbejder med vores bagage.

Vi venter 30-45 minutter på værelset, men vil gerne ud at se byen, så vi beslutter os for at gå ud. Vores bagage er ikke kommet.

Da vi kommer tilbage til aften omkring kl. 19, er der stadig ingen bagage på vores værelse. Vi ringer til receptionen, som spørger ind til hvor meget bagage vi har og hvilken farve kufferten er. 5 min. efter kommer der en medarbejder med vores bagage - den havde stået i receptionen siden check in kl. 14, og ingen vidste hvis den var.

Badeværelset var lidt slidt. Der er papirsservietter ved håndvaskene, men ingen skraldespand.

Brugte vinglas blev ikke fjernet før efter nogle dage.

Bestilte roomservice 1 dag. 48€ for 2 burgere og cola. Det er i den dyre ende efter min mening.

Internetforbindelsen forsvinder tit på værelset og ofte kunne vi slet ikke komme på nettet.
Ved poolen var det helt umuligt at komme på nettet.

Poolområdet er flot med fantastisk udsigt over byen, men der er meget fyldt, så det er ikke nemt at få en plads.

Morgenmadensbuffeten er stor, men der mangler en ægge station, hvor man kan bestille forskellige slags æg. Der er scrambled eggs og færdiglavet omelet i buffeten.

Hvis man er i Lissabon for at gå i butikker og på cafeer/barer, ligger hotellet et godt stykke udenfor selve centrum, som er længere nede ved vandet. Det tager ca. 30 minutter at gå. Der går metro fra Marques de Pombal, men der er stadig en god gåtur op/ned ad den meget stejle bakke, som hotellet er placeret på toppen af.
Jeg ville anbefale at bo tættere på centrum.

Hotellet er ikke dårligt, men der var mange småfejl og vi havde forventet mere.

Dato for ophold: juli 2016
Rejsetype: Rejste som par
1  Tak, sabina_jorgensen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
EPICSANALisboa, Gerente geral hos EPIC SANA Lisboa Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juli 2016
Google Oversæt

Dear Guest,

Thank you for using TripAdvisor to share your recent experience with us.

We were saddened to read that your stay was not as enjoyable as you expect. In the first instance, please accept our sincere apologies for the disappointment caused. We have discussed your observations with our team.

In the meantime, we look forward to welcome you back at EPIC SANA Lisboa.

Kind regards,

Filipe Silva
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 18. maj 2015

Boede 6 dage på dette fantastiske hotel. Havde værelse mod Tejo og sørg for at få dette. Værelset var stort med fantastisk udsigt. Meget rent og lækkert og med god forplejning på værelset i form af rigeligt gratis flaskevand, chokolader og Nespresso kaffe til maskinen. Meget venlig og tjenstvillig reception personale og concierge som er behjælpelig. Daglig servering af aperitif og små lækkerier på værelset kl ca 17 og dette på hotellets regning. Poolområde både ude med udsigt over byen og inde i forbindelse med træningsfaciliteter er fantastiske. Morgenmadsbuffet er et helt kapitel for sig: meget appetitlig, lækker hjemmelavet og varieret. Kan varm anbefale dette hotel og er bestemt ikke dyrt.

Værelsestip: Vælg værelse højt og mod floden
Dato for ophold: maj 2015
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
1  Tak, Jordnyderne
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 21. oktober 2013

du kan gå frit fra gaden og benytte poolen, elevator køre uden på bygningen og det er en oplivelse at køre op med en af de fire elevatore. i kældren er fitningcentraet . servicen ved poolen er hurtig og meget venlig.

Dato for ophold: oktober 2013
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
3  Tak, Tama-Gaspar
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 23. marts 2020

Dato for ophold: februar 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Svar fra ledelsen:Svarede d. 15. oktober 2020
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
EPICSANALisboa, General Manager hos EPIC SANA Lisboa Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2019
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser