Praca do Comercio (Terreiro do Paco)

Google
Sådan kan du opleve Praca do Comercio (Terreiro do Paco)
fra 17,33 $
fra 26,50 $
fra 56,61 $
fra 26,50 $
Anmeldt d. 27. december 2019

Vi kom til pladsen efter vi var på rundtur med en tuk tuk som kostede 50€ for en time og med en god chaffør som fortalte om den gamle bydel.
Pladsen havde en flot udsigt til en rytterstatue som måske skulle forestille Vasco da Gamma, den gamle søfarer. Midt på pladsen går strøget op gennem den gamle bydel med utallige forretninger.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Scanshow
Anmeldt d. 1. oktober 2019

Besøgte stedet for mange år siden. Og det jeg huskede fra Lissabon var helt klart buen. Det stod helt klart. Nu besøgte jeg igen Lissabon denne gang med min mand og det var stadig en god oplevelse. Flot bygningsværk. Absolut et must see

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, Krukkehaven
Anmeldt d. 9. juli 2019 fra mobile enheder

Det er en smuk plads men der sker absolut ingenting - så man går hurtigt videre - ingen underholdning eller servering

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, tibberuphoekeren
Anmeldt d. 19. marts 2019

Selve Praca do Comercio er en fin gammel historisk bygning. Dog er hovedgaden derned Rua Augusta ikke rigtig værd at besøge, den er alt for turistet med dertil hørende turistede butikker og restauranter.

Dato for oplevelse: marts 2019
Tak, CarinaBjerregaard
Anmeldt d. 18. november 2018

Altid en god oplevelse at være i området ved Praco do Comercio - stemningen er fantastisk, der er masser af gadesælgere, kunstnere som maler portrætter osv. - altid et besøg værd.

Dato for oplevelse: november 2018
Tak, Karin R