Åben i dag: 10.00 - 18.00

Google
Sådan kan du opleve Jeronimos-klostret (Mosteiro dos Jeronimos)
fra 18,42 $
fra 148,78 $
fra 143,98 $
fra 65,99 $
Anmeldt d. 21. juni 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte klosteret en søndag formiddag og selvom køen var lang gik det hurtigt med at komme ind - og det har en rigtig spændende og flot oplevelse! Efterfølgende så vi kirken, hvor der var messe, så vi lyttede til en sangerinde, hvilket selvfølgelig var en stor oplevelse i sådan et rum. I det hele taget er Belém et dejligt område at tilbringe en dag i.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, TatianaH_DK
Anmeldt d. 2. juni 2016

Laaang kø og ift andre klostre, slotte, kirker i Spanien / Portugal var dette godt nok skuffende. Stort set intet at se - udover en patio og diverse sale (tomme). Kirken ved siden af klostret er fin. Turen til Belem og retur med sporvogn var fin - og Belem er et besøg værd i sig selv.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, Lars E
Anmeldt d. 19. maj 2016

Det er en vingesus tilbage i historien. Er dog med lidt mere spatansk interiør en vanlige klostre. Besøg samtidig Vasco da Gamas grav i kirken.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, Vibeke S
Anmeldt d. 22. februar 2016

Jeronimos-klostret er utroligt smukt. En hyggelig tur med sporvogn nr. 15 fra Praca do Comercio til Belém. I forbindelse med turen til Jeronimos-klostret er der samtidig mulighed for at se Tower of Belém og Padrao dos Descobrimentos.

Dato for oplevelse: september 2015
Tak, engelund
Anmeldt d. 22. februar 2016 fra mobile enheder

Her kunne man for 500 år siden fråse i marmor og bygningskunst. Bemærk de meget slanke og elegante søjler i kirkerummet og Vasco da Gamas gravmæle nær udgangen (sidst på ruten). Undgå den lange kø til klosteret ved at skyde besøget til først på eftermiddagen (efter 14). Det kan klares på en time, da det i det væsentlige "kun" er gårdrummet, der kan besigtiges.

Dato for oplevelse: februar 2016
1  Tak, johnmD566AJ