“Hyggelig by”

Castle Hill - Tuk Tuk Sightseeing - Lisbon
nr. 1 af 96 aktiviteter i Cascais
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 13. september 2017 fra mobile enheder

En virkelig hyggelig by med søde små stræder, flotte bygninger og en dejlig marina, samt en masse små strande og lækkert vand. Klart et besøg værd!

Tak, Thorbjørn B

Anmeldt 19. februar 2017

Tog toget fra Lissabon for et dagsbesøg. Turen tog 40 minutter og var smuk langs vandet og kostede 9,8 Euro retur for 2 personer. Selve byen med dens beliggenhed ved vandet er meget smuk og hyggelig. Der er mange muligheder for at spise og shoppe. Kan varmt anbefales som en dagstur under et besøg i Lissabon.

Tak, Michael L
Anmeldt 30. august 2016

Vi venter altid med at handle tøj ---sko og lig. til vi kommer til Cascais vi får mere for pengene der syntes vi.

Tak, struck2016
Anmeldt 14. august 2016

Cascais er en velfungerende og hyggelig by med et rigt udvalg af butikker, restauranter og ikke mindst et overdækket marked, hvor byen afholder en række arrangementer.
Atmosfæren er venlig, uanset om du går rundt i boligområdet, på gågaden eller ved stranden, hvor der er en dejlig strandpromenade som fører helt til Estoril.
Du kan tage toget til Lissabon og længere ned ad kysten, og hvis du har bil kan du let komme rundt i området og op i bjergene.
Vi boede i en lækker lejlighed i byen og var der en uge i februar. Vejret svingede meget, og bød på alt lige fra sol og 20+ grader til regn, blæst og rust, men byen var alligevel fantastisk.
Vi kan varmt anbefale Cascais, både for kulturen, menneskerne, vinen, maden og beliggenheden. Prisniveauet er lavt og du kan handle i både shoppingcenter og butikker i området.

Tak, fredesfar
Anmeldt 7. august 2016 fra mobile enheder

Cascais er en utrolig smuk by med en afslappet og hyggelig stemning. Man føler sig utrolig godt tilpas bare ved at gå rundt i den gamle bydel tæt på stranden og de mange restauranter.

En helt gratis oplevelse blot at mærke stemningen og se på de smukke huse.

Tak, Madglade

Rejsende, der kiggede på Cascais, kiggede også på

Cascais, Lisbon District
Cascais, Lisbon District

Sintra, Sintra Municipality

Har du været i Cascais? Fortæl om dine oplevelser!