“Indisk mad når det er Indisk”
Anmeldelse af Masala Indian Restaurant

Masala Indian Restaurant
nr. 19 af 623 Restauranter i Cascais
Køkkener: Indisk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 24. maj 2017 fra mobile enheder

Et helt sublim oplevelse i en by jeg ellers ikke kan anbefale man bruger tid på at besøge. Den er rigtig meget turistet på den dårlige måde, altså alt for meget.

Men denne lille pensle af en restaurant er et must besøg værd hvis man er i nærheden, eller er kommet på disse kanter. Helt fantastisk service der blev givet med humor på en helt unik måde man ikke ofte oplever, dette var en særdeles god oplevelse, og tak til tjenere for en super oplevelse og til køkkenet for et super mad.

Tak, Peter S

Anmeldt 29. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtig veltillavet indisk mad i hyggelige rammer. Maden kom hurtigt selv om der var fuldt hus, betjeningen venlig, og super godt til prisen. Er du til andet end Portugisisk mad en aften, så det klart restauranten I skal besøge, og selv om I skal vente lidt for at få et bord.

Tak, Hdurlev
Anmeldt 17. september 2015 fra mobile enheder

Hvis man kan lide indisk, skal man helt klart tage herhen! Maden smagte helt fantastisk og var rigtig flot anrettet. Vi fik 3 forskellige retter, som alle 3 smagte virkelig godt, det samme gjorde deres lækre naanbrød. Betjeningen var rigtig god og stedet var meget hyggeligt.

Tak, carolinearc
Anmeldt 2. september 2015

Denne restaurant er virkelig en dejlig oplevelse. Lidt mørk, men meget meget hyggelig
Vi bestilte lammeragout, fik af tjeneren anbefalet at prøve to forskellige retter med lam,
rigtigt godt tænkt :-))) Alt i alt rigtig hyggelig aften.

Tak, lislarsen
Anmeldt 17. juli 2015 fra mobile enheder

Den duftede i hele Hovedgaden og den skuffede ikke!!! Absolut glimrende indisk mad i bedste klasse! Prøv deres Lam Saag og selvfølgelig naan...

Tak, Grande82

Rejsende, der kiggede på Masala Indian Restaurant, kiggede også på

Cascais, Lisbon District
Cascais, Lisbon District

Har du været i Masala Indian Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!