“Indisk når det er bedst”
Anmeldelse af Masala Indian Restaurant

Masala Indian Restaurant
nr. 19 af 616 Restauranter i Cascais
Køkkener: Indisk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 29. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtig veltillavet indisk mad i hyggelige rammer. Maden kom hurtigt selv om der var fuldt hus, betjeningen venlig, og super godt til prisen. Er du til andet end Portugisisk mad en aften, så det klart restauranten I skal besøge, og selv om I skal vente lidt for at få et bord.

Tak, Hdurlev

Anmeldt 17. september 2015 fra mobile enheder

Hvis man kan lide indisk, skal man helt klart tage herhen! Maden smagte helt fantastisk og var rigtig flot anrettet. Vi fik 3 forskellige retter, som alle 3 smagte virkelig godt, det samme gjorde deres lækre naanbrød. Betjeningen var rigtig god og stedet var meget hyggeligt.

Tak, carolinearc
Anmeldt 2. september 2015

Denne restaurant er virkelig en dejlig oplevelse. Lidt mørk, men meget meget hyggelig
Vi bestilte lammeragout, fik af tjeneren anbefalet at prøve to forskellige retter med lam,
rigtigt godt tænkt :-))) Alt i alt rigtig hyggelig aften.

Tak, lislarsen
Anmeldt 17. juli 2015 fra mobile enheder

Den duftede i hele Hovedgaden og den skuffede ikke!!! Absolut glimrende indisk mad i bedste klasse! Prøv deres Lam Saag og selvfølgelig naan...

Tak, Grande82
Anmeldt 14. juli 2015 fra mobile enheder

Rigtig rigtig lækker mad! Vi var der inde to gange samme dag, da vi simpelthen ikke kunne få nok! ☺️ super hyggeligt sted og sødt personale. Flot indrettet og gennemført! Kommer helt klart igen!

Tak, sabinarondjaka

Rejsende, der kiggede på Masala Indian Restaurant, kiggede også på

Har du været i Masala Indian Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!