“Virkelig lækkert indisk sted! ”
Anmeldelse af Masala Indian Restaurant

Masala Indian Restaurant
nr. 17 af 611 Restauranter i Cascais
Køkkener: Indisk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt for 17. september 2015 fra mobile enheder

Hvis man kan lide indisk, skal man helt klart tage herhen! Maden smagte helt fantastisk og var rigtig flot anrettet. Vi fik 3 forskellige retter, som alle 3 smagte virkelig godt, det samme gjorde deres lækre naanbrød. Betjeningen var rigtig god og stedet var meget hyggeligt.

Tak, carolinearc

Anmeldt for 2. september 2015

Denne restaurant er virkelig en dejlig oplevelse. Lidt mørk, men meget meget hyggelig
Vi bestilte lammeragout, fik af tjeneren anbefalet at prøve to forskellige retter med lam,
rigtigt godt tænkt :-))) Alt i alt rigtig hyggelig aften.

Tak, lislarsen
Anmeldt for 17. juli 2015 fra mobile enheder

Den duftede i hele Hovedgaden og den skuffede ikke!!! Absolut glimrende indisk mad i bedste klasse! Prøv deres Lam Saag og selvfølgelig naan...

Tak, Grande82
Anmeldt for 14. juli 2015 fra mobile enheder

Rigtig rigtig lækker mad! Vi var der inde to gange samme dag, da vi simpelthen ikke kunne få nok! ☺️ super hyggeligt sted og sødt personale. Flot indrettet og gennemført! Kommer helt klart igen!

Tak, sabinarondjaka
Anmeldt for 7. juli 2014

God indisk mad og god betjening. Vi var heldig at få plads uden at vente for længe. Lidt kritik skal der være også, det var lidt for mørkt i selve restaurant og de kom også med forkert ret til min kæreste.

Tak, Litaiv

Rejsende, der kiggede på Masala Indian Restaurant, kiggede også på

Har du været i Masala Indian Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!