“Mega lækkert sted”
Anmeldelse af Calçada do Cais

Calçada do Cais
Anmeldt for 30. juli 2017 fra mobile enheder

Lækkert og enkelt. Få men gode retter. Vi spiste tun-bøf og delte nogle forretter, samt et par drinks.
Venlig betjening, klart et besøg værd, enten til aften eller frokost (hvor der er sol)

Tak, Louise-fly-low

Anmeldt for 9. juli 2017 fra mobile enheder

Det virker som om tjenerne har alt for tralvt, man får ikke en fornemmelse af, at de prøver at skabe en speciel atmosfære for deres gæster.
Vi bestilte risotto, og en steak. Vi fik ikke vores mad samtidig, men måtte vente 5 min inden bøffen kom.
Bøffen var så sej at jeg knapt kunne få gaflen i den, og mine ellers gode tænder kunne tygge sig igennem den.
Vi måtte sende den retur, og bestilte så en risotto mere. Den smagte fint.
Der var ingen ydmyg tilgang til den seje bøj, men derimod fik vi en fornemmelse af at vi var de besværlige gæster.
Da vi fik retningen måtte vi påpege, at vi ikke ville betale for den bør vi havde sendt retur, og tjeneren rettede regningen.
En noget skuffende aften.

Tak, Ronni A
Anmeldt for 10. juni 2017 fra mobile enheder

Ret så lækker laksesalta og carbonara og til helt fornuftig priser.
Mulighed for at side ude og inde.

Tak, Annette J
Anmeldt for 19. oktober 2016 fra mobile enheder

Klart den bedste restaurante vi besøgte imens vi var på ferie her. Betjeningen er rigtig god, stedet er hyggeligt og moderne. Deres menukort er overskueligt, både fisk og kødretter. Priserne er helt okay. Deres kød er stegt til perfektion. Deres citrontærte er himmelsk. Lækre vine. Kan kun anbefales. Vi spiste der to gange.

Tak, Lærke R
Anmeldt for 10. september 2016 fra mobile enheder

Efter mange dage med elendig mad var det fantastisk at få lækker mad, som var veltilberedt og serveret varm. Fik risotto som var virkelig god og chokolademousse, som var fantastisk. Det bedste sted i byen indtil nu.

Tak, LindaKP13

Rejsende, der kiggede på Calçada do Cais, kiggede også på

Ponta Delgada, São Miguel

Har du været i Calçada do Cais? Fortæl om dine oplevelser!

;