“Fin lille tapas bar”
Anmeldelse af Taberna Acor

Taberna Acor
Køkkener: Portugisisk
Anmeldt for 26. august 2016 fra mobile enheder

Rigtig fin lille og meget hyggelig restaurant.

Grunden til at den ikke får topkarakter er at vi ikke kunne finde ud at bestille det rigtige. Det vi fik var en smule kedeligt men er sikker på at hvis man vælger kokkens valg, bliver det rigtig lækkert.

Det var super billigt, vi lagde lidt over 10 euro for mad og drikke

Synes man skal prøve det men spørg tjenerne om hjælp med menuen.

1  Tak, Rasmus N

Anmeldt for 3. august 2016 fra mobile enheder

Lille tapas bar med hyggelig atmosfære og stort udvalg af oste, pølser og andre mere lokale spændende retter.
Vi fik en stor oste/pølse tallerken og sangria, det var meget lækkert, kan helt sikkert anbefales hvis man er til tapas.

Tak, Kim J
Anmeldt for 12. august 2015 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig restaurant, som vi fik forbi og besluttede at vi måtte besøge.

Flink og hjælpsom betjening, nede på jorden stemning og hyggelig atmosfære.

Vi fik ost og kød brættet. Ostene smagte lidt ens og kødet lidt kedeligt, vi anbefaler istedet selv at mikse sin menu ud fra appetizers og forretter, det så rigtig lækkert ud, på de borde der gjorde det.

Tak, Anders P
Anmeldt for 10. august 2015

Super hyggeligt lille tapas sted med meget imødekommende personale. Vi betalte omkring 10 Euro for tapas til 3 personer.

Tak, Henriette O
Anmeldt for 7. juni 2015 fra mobile enheder

Vi fik øje på stedet fra gaden, og vi måtte bare derind. Vi blev ikke skuffede. Godt hjulpet af det søde personale fik vi et udvalg af lokale oste, lækkert udvalg af skinke samt chorizo paté. Dertil honning, oliven og marmelade. Sammen med det friske brød og et godt glas vin blev det en fantastisk oplevelse.

Tak, Rhona J

Rejsende, der kiggede på Taberna Acor, kiggede også på

São Miguel, Azorerne

Ponta Delgada, São Miguel

Har du været i Taberna Acor? Fortæl om dine oplevelser!