Anmeldt d. 17. maj 2018 fra mobile enheder

Vi rejste til Azorerne i april 2017, men det kunne jeg ikke vælge i periode for opholdet.
Any way.
Hotel Talisman er et lille men virkelig dejligt hotel, som ligger meget centralt i byen Ponto Delgada.

Hotellet har skønne værelser med fin udsigt over en swimmingpool på taget af hotellet med udsigt over byen. Poolen er ikke opvarmet, men på varme dage er den perfekt.

Dato for ophold: juni 2017
Tak, Louise R
Anmeldt d. 14. september 2017

Vi havde et halvt år forud bestilt rejse til hotel Talisman. Og det var vi glade for.
Hotellet ligger midt i pulsen, og vores værelse vendte ud mod en offentlig have.
Der var top service, og vi manglede ikke noget. Hvis vi skal tilbage til Ponta Delgada, bliver det på hotel Talisman

Værelsestip: Du skal gøre opmærksom på at du vil have altan mod haven.
Dato for ophold: august 2017
Tak, 449jensa
Anmeldt d. 7. august 2016

Vi boede her for to år siden og var tilfredse. Det var vi også i år. God beliggenhed, god service, pæne værelser, tilstrækkelig morgenmad.
Min familie på 4 personer havde 2 dobbeltværelser - jeg skulle betale nøjagtigt det samme for mit værelse inklusive morgenmad som 2 personer på et værelse (inklusive 2 x morgenmad). Det vil sige, at jeg betalte for 2 x morgenmad!
Det trækker desværre ned i bedømmelsen.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Anette E
Anmeldt d. 20. juni 2016 fra mobile enheder

Vi kom på dette hotel under vores bryllupsrejse og vi fik et dejligt stort værelse, blev lykønsket og der var stillet champagne an til os ved ankomst og pyntet på værelset. Personalet var både i receptionen og i restauranten virkelig søde! Vi nød morgenmaden med et stort udvalg samt god frisk frugt (for ikke at nævne vaflerne ;-) ). Vi spiste her to aftener og især pastaretterne var vi vilde med. Vi vil bestemt gerne bo her igen :-)

Dato for ophold: juni 2016
2  Tak, TatianaH_DK
Anmeldt d. 6. november 2014

En rejse til Sao Miquel ( Azorerne ) er et eventyr i sig selv. Dejlig roligt, frugtbart ,behageligt klima året rundt , skøn primitiv mad fra det store Atlanterhav vendt på grillen , dejlige vine og søde mennesker.
At man så ankommer til et skønt hotel med rødder tilbage fra kolonitiden med England , gør det hele perfekt.
Taxa fra lufthavnen 15 min. Midt i den gamle bydel, tæt ved havnen og perfekte værter i huset og super værelser med balkon.

Dato for ophold: juli 2014
1  Tak, vinding2014