Anmeldt d. 14. september 2017

Vi havde et halvt år forud bestilt rejse til hotel Talisman. Og det var vi glade for.
Hotellet ligger midt i pulsen, og vores værelse vendte ud mod en offentlig have.
Der var top service, og vi manglede ikke noget. Hvis vi skal tilbage til Ponta Delgada, bliver det på hotel Talisman

Værelsestip: Du skal gøre opmærksom på at du vil have altan mod haven.
  • Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, 449jensa
Anmeldt d. 7. august 2016

Vi boede her for to år siden og var tilfredse. Det var vi også i år. God beliggenhed, god service, pæne værelser, tilstrækkelig morgenmad.
Min familie på 4 personer havde 2 dobbeltværelser - jeg skulle betale nøjagtigt det samme for mit værelse inklusive morgenmad som 2 personer på et værelse (inklusive 2 x morgenmad). Det vil sige, at jeg betalte for 2 x morgenmad!
Det trækker desværre ned i bedømmelsen.

Overnattede: juli 2016
Tak, Anette E
Anmeldt d. 20. juni 2016 fra mobile enheder

Vi kom på dette hotel under vores bryllupsrejse og vi fik et dejligt stort værelse, blev lykønsket og der var stillet champagne an til os ved ankomst og pyntet på værelset. Personalet var både i receptionen og i restauranten virkelig søde! Vi nød morgenmaden med et stort udvalg samt god frisk frugt (for ikke at nævne vaflerne ;-) ). Vi spiste her to aftener og især pastaretterne var vi vilde med. Vi vil bestemt gerne bo her igen :-)

Overnattede: juni 2016, rejste som par
2  Tak, TatianaH_DK
Anmeldt d. 6. november 2014

En rejse til Sao Miquel ( Azorerne ) er et eventyr i sig selv. Dejlig roligt, frugtbart ,behageligt klima året rundt , skøn primitiv mad fra det store Atlanterhav vendt på grillen , dejlige vine og søde mennesker.
At man så ankommer til et skønt hotel med rødder tilbage fra kolonitiden med England , gør det hele perfekt.
Taxa fra lufthavnen 15 min. Midt i den gamle bydel, tæt ved havnen og perfekte værter i huset og super værelser med balkon.

• Overnattede: juli 2014, rejste som par
1  Tak, vinding2014
Anmeldt d. 3. september 2014

dejlige værelser med gode senge, rigtig god morgenmad , rigtig god alacarte menu, personaler er meget høflige, man kan spise både ude og inde

et sted der er værd at anbefale

der er også en pool oppe på taget

• Overnattede: august 2014, rejste som par
Tak, asmir123