Anmeldt d. 10. juli 2014 fra mobile enheder

Hotellet ligger lidt fra det centrale Ponta Delgada men alligevel kun ca. 20 min. gang fra den spændende strandpromenade. Hotellet er et typisk 4 stjernet internationalt hotel med de nødvendige faciliteter men uden lokal sjæl og charme.

Dato for ophold: juli 2014
Tak, ThorkilJensen
Anmeldt d. 27. september 2013

Det var en dejlig uge,min mand og jeg havde her i starten af september.Efter en taxitur fra lufthavnen til den rimelige pris af 10 Euro blev vi modtaget uden for hotellet af en af de ansatte,som sørgede for kufferterne.Efter et hurtigt check in hjalp han os op til værelset med bagagen.
Værelset var stort,smagfuldt indrettet med en dejlig afskærmet altan.Badeværelset var skinnende rent med badekar og bruser-en massagebruser med et fint vandtryk-alt fungerede upåklageligt.Vi havde dog ikke fuld havudsigt,kun skrå,men det var helt fint.
Ville man ha havudsigt for alle pengene,skulle man bare benytte deres kæmpeterasse på 8 sal,som var direkte sydvendt og med et kig ud i det uendelige.
Som nævnt var der 8 etager,men masser af elevatorer at vælge i mellem,og de fungerede hver gang.
Morgenbuffeten var god nok-dog kunne det ha været rart med lidt variation af æggene-til gengæld var der masser af lækkert brød. Personalet var fantastisk-fint engesk,meget hurtigt,smilende og høfligt.Bordene blev endda sprittet af,når man var færdig.
Dog er der to ting,som burde forbedres:
1.Morgenmadssalen er for lille og underbemandet,når der er mange gæster.Det var et mareridt at få et bord og komme til buffeten fra ca.8.30.Personalet gjorde,hvad de kunne-stadig med et smil.Bedre var det så ikke,at maden var stillet op i en fuldstændig ulogisk rækkefølge,så man for forvildet rundt.Een af morgenerne lignede lokalet en slagmark efter en invasion af gæster fra ---,cornflakes,krummer overalt på borde og gulv.
2.Udnyt dog den pragtfulde altan noget bedre.Poolen er kun en ynkelig lille paddling pool.Om morgenen er der ikke ryddet op efter aftenen før,for der er ikke noget personale.Etabler dog en lille snackbar med betjening!
Trods disse par mangler kommer vi gerne igen,men det ville være perfekt,hvis man udnyttede potentialet!

Dato for ophold: september 2013
Tak, tvebak
Anmeldt d. 13. september 2013

VIP Executive er et moderne konferance hotel, der simpelthend har alt til denne type ophold! Personalet er yderst venlig og imødekommende og gør alt for at ens ophold bliver så godt som muligt. Værelserne er dejligt store og rengøringen af værelserne sker dagligt og er helt i top. Hotellet ligger højt, med en fantastisk udsigt ud over byen og Atlanterhavet. Hotellets restaurant serverer en stor morgenbuffe, hvor kun de blødkogte æg mangler! Øvrige måltider er ligeledes buffe af høj klasse. Udenomsfacilliteter, så som svimmingpool er der ikke meget af. På taget er der en pool på ca. 4x5 m, samt 9 stk. liggestole ellers er der fittnes- /wellfair facilliteter i den dederste del af hotellet. Går man til byen/centrum skal man forvente en del stejle gader/bakker.
I byen findes der et fortrinligt Mini Bus system, 3 ruter, der gør at man kommer hurtigt rundt i byen til en særdeles billig pris (35 cent). Hotellet er absolut anbefalesværdigt.

Dato for ophold: september 2013
1  Tak, esboss
Anmeldt d. 25. oktober 2011

netop hjemkomst fra V.I.P Execitive i Ponta Delgada.
stor overraskelse at komme på et 4 stjernet hotel incl. morgenmad på en uspecificeret rejse, dejligt værelse, bestilt barneseng hjemmefra ingen ekstra betaling, dejlig morgenbuffet, måske det samme hver dag ingen overraskelser, men vi fik da mad, spiste ikke i restauranten, men benyttede deres kokke og restaurantskole hvor vi fik 3 retters menu til rimelige penge

Dato for ophold: oktober 2011
3  Tak, Lis H
Anmeldt d. 8. september 2010

VIP hotel ligger i udkanten af Ponta Delgada by, hvor der ganske rigtigt er en imponerende udsigt over byen og Atlanter havet fra tag terrassen. Hotellet er meget stort og nyt; nydeligt men ikke spor charmerende eller inbydende. Flere af de gæster, vi rejste med, kunne slet ikke finde indgangen, fordi det nærmest ligner en tysk bank og ikke et hotel ved indgangen. Nå, men værelserne er rigtig fine og rummelige, ligesom badeværelset har badekar og fint med plads og indrettet neutralt og nydeligt. Store altaner . et minus var at der ikke var noget lys, så man ikke kunne læse om aftenen. Udsigten var for vores vedkommende en bil-forhandler, men vi kunne da se godt til venstre og der se havet, trods alt. Vi havde halv pension, da det var vores første tur til Azorerne og vi ikke kendte til pirs niveauet. Dette hotel har bestemt ikke en buffet der er 4 stjerner værdig i forhold til de mange andre hoteller, jeg har boet på af også lavere standard. Ikke megen smag eller varieret kost over ugen og kun meget lidt frisk frugt og fisk, hvilket er en skandale på Azorerne og noget, vi forventede at få. Morgenmaden var OK men igen ikke på det niveau, vi har oplevet andre steder med samme antal stjerner. Poolen på tag terrassen er kun et soppe bassin, hvor der kan stå fem voksne ved siden af hinanden, så den blev ikke brugt. Der er indendoørs pool og lidt wellness faciliteter - ok pool, men ingenlunde inspirerende. Gratis internet i lobbyen, når computeren var ledig, hvilket gik rimelig let, venligt nok personale, men ikke synderligt informativt ift. hjælp til udflugter mv. Nydeligt hotel uden charme, men fine værelser med god komfort. Men ikke helt de 4 stjerner værdigt, som hotellet er rated til. Kan anbefales, dog afhængigt af prisen for det og udenhalvpension.

Dato for ophold: august 2010
3  Tak, Nusle24