“Frokost”

O Giro Restaurante
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 28. april 2018 fra mobile enheder

Bestilte omelet med skinke, men fik i stedet for en omelet med en eller andre form kødpølse. Denne kødpølse lignede til forveksling skinke. Vi følte os ført bag lyset på dette spisested og vi kan ikke give stedet en god anmeldelse.

Tak, Lars K

Anmeldt 10. oktober 2017

Var rundt i byen, men de steder vi søgte var enten lukkede eller der var optaget, men her var der lige et bord ledigt, og det har vi ikke fortrudt. Middagen var bare perfekt og så sluttede vi af med en kanellikør på husets regning, så lækkert.

Tak, Flemming T
Anmeldt 14. september 2017

Anden dag i Ponta Delgada ville vi spise på Giro, Et sted som jeg havde set var godt.
Jeg bestilte bord i tide, og det er godt for ellers var det ikke der vi skulle spise.
Vi startede med suppe, hvorefter vi fik varm sten med okse. Det kan varmt anbefales at spise her.

Tak, Jens A
Anmeldt 11. juni 2017

Vi spiste her 2 gange.
God middag til rimelig pris, lå tæt på hotel. Både udendørs og indendørs servering. God service.

Tak, Bente V
Anmeldt 26. maj 2017 fra mobile enheder

Grillede rejer er supertman sidder godt udenfor i en lille gade uden biler. Iørigt et alsidigt spisekort. Venlig betjening.

Tak, 115pj

Rejsende, der kiggede på O Giro Restaurante, kiggede også på

Ponta Delgada, São Miguel

Har du været i O Giro Restaurante? Fortæl om dine oplevelser!