“Ferie besøg”

O Giro Restaurante
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 10. oktober 2017

Var rundt i byen, men de steder vi søgte var enten lukkede eller der var optaget, men her var der lige et bord ledigt, og det har vi ikke fortrudt. Middagen var bare perfekt og så sluttede vi af med en kanellikør på husets regning, så lækkert.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Flemming T

Anmeldt 14. september 2017

Anden dag i Ponta Delgada ville vi spise på Giro, Et sted som jeg havde set var godt.
Jeg bestilte bord i tide, og det er godt for ellers var det ikke der vi skulle spise.
Vi startede med suppe, hvorefter vi fik varm sten med okse. Det kan varmt anbefales at spise her.

Dato for besøg: august 2017
Tak, 449jensa
Anmeldt 11. juni 2017

Vi spiste her 2 gange.
God middag til rimelig pris, lå tæt på hotel. Både udendørs og indendørs servering. God service.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Bente V
Anmeldt 26. maj 2017 fra mobile enheder

Grillede rejer er supertman sidder godt udenfor i en lille gade uden biler. Iørigt et alsidigt spisekort. Venlig betjening.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, 115pj
Anmeldt 15. september 2016 fra mobile enheder

Super betjening, god mad og hyggelig stemning
Ingen larm fra biler og mange lokale spiser her
Blæksprutten i fad var stegt helt perfekt

Dato for besøg: september 2016
Tak, Peter W

Rejsende, der kiggede på O Giro Restaurante, kiggede også på

Ponta Delgada, São Miguel

Har du været i O Giro Restaurante? Fortæl om dine oplevelser!