“Fantastisk skole for kokke og tjenere”

Anfiteatro Restaurant & Lounge
Køkkener: Sushi, Portugisisk, Moderne, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 4. oktober 2017

Det er en oplevelse at sidde på byens flotteste udsigt og blive betjent af unge mennesker, der optræder som om, hver handling er en eksamen. Alle gør deres absolut bedste - hver gang. Vi var der også i 2012 og nu igen i september.

Skolen er for lidt besøgt. Den er ikke kendt, og den reklamerer ikke.
Kun anbefalinger som denne og mange andre er deres PR-strategi.

Tak, Jørn R

Anmeldt for 5. september 2017 fra mobile enheder

Synd, at denne restaurant ligger så afsides og ikke gør mere for at reklamere for sin eksistens. Nok er det tjener- og kokkeelevskolen der driver stedet, men de er meget dygtige og professionelle og laver lækre velsmagende retter, der bryder med traditionel azorisk mad stil. Synd at ikke flere gæster havde fundet vej til dette madtempel, denne lørdag aften! Lille hyggelig (gratis) velkomstsret, dejlig forret med grillet makrel i en soyasuppe med forårsløg og tang. Bøf med fuldstændig fantastisk velsmagende sauce og god rødvin. Til dessert øens skønne ananas.

Tak, jaar0176
Anmeldt for 18. august 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg spiste her en af de aftener vi opholdte os i Ponta Delgada. Virkelig god service og fremragende mad. Vi valgte deres "tasting menu" til 27,5€ per person. Her fik vi 5 retter. Vi valgte vin menu til 11,50€ per person. Virkelig gode vine der supplerede maden rigtig godt. Stemningen var hyggelig, dæmpet belysning og stearinlys. Tjenerne var meget høflige og opmærksomme på hvornår det var rette tidspunkt at rydde af og hælde mere vand op til os.
Absolut er besøg værd hvis man er i Ponta Delgada.

Tak, Miriam B
Anmeldt for 27. juli 2017 fra mobile enheder

Top service og mad
Fin udsigt, bestemt et besøg værd, og klart bedste kulinariske oplevelse på Azoerne so far.

Tak, Louise-fly-low
Anmeldt for 9. juli 2017 fra mobile enheder

Dejlig atmosfære på restauranten på 1. Sal, vi var der med tre generationer. Imødekommende vidende personale, lækker mad, "oksemørbrad", til de voksne og fiskefilet med tilbehør til børn. Lækker mad . Dertil gode vine og igen børnene hjemmelavet icetea med ananas og lemonade med jordbær smag lækkert. Børnene fik is der ikke stod på menu kortet. En dejlig aften.

Tak, Dorthe P

Rejsende, der kiggede på Anfiteatro Restaurant & Lounge, kiggede også på

Ponta Delgada, São Miguel

Har du været i Anfiteatro Restaurant & Lounge? Fortæl om dine oplevelser!