“Bedste restaurant i Ponta Delgada”
Anmeldelse af Colegio 27 Restaurant & Jazz Club - LUKKET

Colegio 27 Restaurant & Jazz Club
Køkkener: International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 25. september 2017

Her er en restaurant med et enkelt menukort, kvikke tjenere og en grillet tunfisk, der er værd at tage turen for!
Min kæreste og jeg var der tre gange i løbet af den uge, vi tilbragte på Sao Miguel, og vi kommer der også næste gang, vi besøger øen!

Tak, rejsendeonkelmac

Anmeldt 10. september 2017 fra mobile enheder

Det var rigtig lækkert. Vi fik burchetta med skaldyr, tunsteak og grillet ananas med is, altsammen rigtig lækkert. Vinen og kaffen var også rigtig god. Sød og god betjening og hyggeligt sted. Kan varmt anbefales.

Tak, JeanettG7
Anmeldt 3. august 2017 fra mobile enheder

Bedste mad og servering i byen! Ufattelig lækker tun og så utrolig mør BBQ ben. Super servering med masser af snak og hygge. Lækker hvidvin. Men desværre var det så vanvittigt varmt i restauranten, at vi knap kunne nyde maden, og vi måtte skynde os at blive færdige, så vi kunne ud i lidt luft. Hvor er det ærgerligt for en restaurant i den absolutte top!!!
Men en varm anbefaling herfra og med en tændt aircon var det klart 5 stjerner.

1  Tak, Michael K
Anmeldt 17. juli 2017 fra mobile enheder

Virkelig en fremragende kulinarisk oplevelse, som i den grad fortjener ros. Smag og betjening blev forenet til den bedste aften i Ponta Delgada. Tak

Tak, Sandager2017
Anmeldt 15. juli 2017 fra mobile enheder

Har været på restauranten to gange i løbet af ugen. Venlig og fleksibel betjening til trods for at fire voksne og to børn dukker op uden reservation. På kort tid tryller kokken fantastiske møre bøffer frem - overdådig middag til en favorabel pris.

Tak, Bjarne H

Rejsende, der kiggede på Colegio 27 Restaurant & Jazz Club, kiggede også på