“Blev ikke skuffet! Rigtig god restaurant!”
Anmeldelse af Boca de Cena

Boca de Cena
Køkkener: Portugisisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 7. november 2017 fra mobile enheder

Efter at have læst diverse anmeldelser valgte vi at give Boca de Cena en chance, og vi blev ikke skuffet! Super betjening, dejlig mad til meget rimelige priser. Forret & hovedret til 3 voksne samt drikkevare & kaffe kostede godt 120 €. Portionerne er store - gjorde vores vært os opmærksom på, og han løj ikke ;-)

Stedet ligger lidt gemt - så man kommer ikke lige forbi den. Ja, der er tale om en lille restaurant med kun 1 ansat (ejeren?) - eller sådan så det ihvertfald ud. Der var ingen urimelig ventetid, mens vi var der, men jeg kunne godt forestille mig en lang ventetid, hvis stedet var fyldt.

Uanset hvad, så er god mad værd at vente på, og jeg ville ikke tøve med at besøge Boca de Cena en anden gang.

1  Tak, Thomas T

Anmeldt 19. juli 2017 fra mobile enheder

Boca de Cena var en ganske fin oplevelse. Maden var over gennemsnittet i forhold til de øvrige restauranter, vi har prøvet i Ponta Delgada. Restauranten er betjent indehaveren selv. I alle disciplinerne vel at mærke. På trods af travlhed, lykkedes det ham at få tingene til at fungere endda med overskud til lidt show off. Restaurantens menukort er lille men varieret. Priserne er høje men ikke urimelige. Et besøg værd.

Tak, Karsten Laursen L
Anmeldt 8. juli 2017 fra mobile enheder

Utrolig lækkert - og kun 1 mand styrer Alt fra køkken til bord... og han har styr på det, vi fik til aften den bedste tun bøf og den bedste blæksprutte nogensinde - hvis jeg skal sige noget mindre positivt, så var der lige lidt for meget olie på tallerkenen og tilbehøret det samme til alle retter, fra fisk til bøf- bestil bord

Tak, Charlotte B
Anmeldt 19. maj 2017

Fantastisk mad, meget lækkert og super friske råvarer, helt i top.
Første gang fik vi grillet blæksprutte til hovedret. Kokken valgte rødvinen for os, et lækkert valg med god syre, helt i top.
Anden gang fik vi kokkens friske tun steak, stegt til perfektion - sprød skorpe og svagt rosa kerne.
Kartofler, grønsager og salat var begge gange, velkomponeret og til beredt til perfektion.
Vi bad igen kokken vælge vin for os og fik serveret lækker fyldig og tør hvidvin, som fuldt ud levede op til retten. PS. og det var ikke kortets dyreste vine :-)

Tak, Pia K
Anmeldt 8. september 2016 fra mobile enheder

Havde set de fine anmeldelser på trip adviser, men må tilstå vi blev noget skuffet. Retterne præsenterede sig flot, men både rejerne og roastbeefen var kold da det blev serveret og jeg fik desuden en meget kedelig toast med ost og græskarjam, som var koldt, tørt og smagsløst (en forret). Det bedste var salaten som appetizer, den var frisk og lækker. Der var desuden kun 1 tjener, som var flink og imødekommende, men han drønede rundt for at klare det hele.

Tak, LindaKP13

Rejsende, der kiggede på Boca de Cena, kiggede også på

Ponta Delgada, São Miguel

Har du været i Boca de Cena? Fortæl om dine oplevelser!