“Din nye favorit restaurant på Azorerne...”
Anmeldelse af Casa da Rosa

Casa da Rosa
Anmeldt 18. oktober 2017

Start med en af deres store veltillavede cocktails, imens I overvejer hvilke lokale specialiteter I skal smage i dag, og når samtlige i selskabet har kæmpet sig igennem cocktails, vin, vand, sodavand, forret, hovedret og dessert, kommer 6 personer ikke meget over 120 euro
Stedet og serveringen emmer af lokal stemning.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, NikolajTrip

Anmeldt 26. august 2017 fra mobile enheder

Lækkert mad lavet med omhu som mætter. Rimelige priser og fantastisk service.
Her ville vi spise igen, igen!
Husk dog at reservere bord - da der er rift om pladserne ved åbningstid kl. 19:00.

Dato for besøg: august 2017
Tak, Ahmad A
Anmeldt 10. august 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte en burger med kartoffelbåde. Burgeren var udemærket. God smag og god bøf. Dog var bollen kedelig.
Betjeningen var god. Tjenerne havde travlt men sørgede for god stemning.
Der er dårlig akustik i rummet. Men det er hyggeligt.

Dato for besøg: august 2017
Tak, susanneh_schmidt
Anmeldt 26. juli 2017 fra mobile enheder

Vi reserverede via TripAdvisor og havde en reservation til samme aften 5 min. senere.

De havde lidt opstartsproblemer i køkkenet da vi ankom, men kompenserede meget professionelt for det.

Meget høflig betjening og gode anbefalinger hjalp os på vej.

Prøv Casa de Rosa's burger og husets "Fondue" som er lidt speciel.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, iamtpetersen
Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Vi havde læst om Casa da Rosa på TripAdvisor og set nogle lækre billeder. Vi var heldig at få plads udenfor ellers var der godt fyldt op og der var ventetid til pladser indenfor.
De har et simpelt menukort, men maden de laver gør de så virkelig også noget ud af.
De er masser af smag og det er mere moderne mad, fremfor andre steder på Sau Migel. Alt virker til at være lavet fra bunden.
Vi fik en vegansk og en almindelig burger og det kan vi klart anbefale.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Anne-Mette D

Rejsende, der kiggede på Casa da Rosa, kiggede også på

Ponta Delgada, São Miguel

Har du været i Casa da Rosa? Fortæl om dine oplevelser!