“Ypperlig azorisk mad til rimelige penge ”
Anmeldelse af Casa da Rosa

Casa da Rosa
Anmeldt for 26. august 2017 fra mobile enheder

Lækkert mad lavet med omhu som mætter. Rimelige priser og fantastisk service.
Her ville vi spise igen, igen!
Husk dog at reservere bord - da der er rift om pladserne ved åbningstid kl. 19:00.

Tak, Ahmad A

Anmeldt for 10. august 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte en burger med kartoffelbåde. Burgeren var udemærket. God smag og god bøf. Dog var bollen kedelig.
Betjeningen var god. Tjenerne havde travlt men sørgede for god stemning.
Der er dårlig akustik i rummet. Men det er hyggeligt.

Tak, susanneh_schmidt
Anmeldt for 26. juli 2017 fra mobile enheder

Vi reserverede via TripAdvisor og havde en reservation til samme aften 5 min. senere.

De havde lidt opstartsproblemer i køkkenet da vi ankom, men kompenserede meget professionelt for det.

Meget høflig betjening og gode anbefalinger hjalp os på vej.

Prøv Casa de Rosa's burger og husets "Fondue" som er lidt speciel.

Tak, iamtpetersen
Anmeldt for 22. juli 2017 fra mobile enheder

Vi havde læst om Casa da Rosa på TripAdvisor og set nogle lækre billeder. Vi var heldig at få plads udenfor ellers var der godt fyldt op og der var ventetid til pladser indenfor.
De har et simpelt menukort, men maden de laver gør de så virkelig også noget ud af.
De er masser af smag og det er mere moderne mad, fremfor andre steder på Sau Migel. Alt virker til at være lavet fra bunden.
Vi fik en vegansk og en almindelig burger og det kan vi klart anbefale.

Tak, Anne-Mette D
Anmeldt for 23. august 2016

Maden var kedelig og uinspirerende. Deres menu foregår på den måde at man får forret, hovedret og dessert (dessert betyder kaffe) for 7 euro og alt andet er ekstra, dette betyder altså at drikkelse såsom vand er ekstra og du ved ikke hvad det koster for der er ikke noget menukort.

Vi var to og vi troede derfor at vi skulle af med 14 euro men vand koster tilsyneladende 2,5 euro for vi endte med at betalte 16,5 euro. Først blev vi fik vi dog af vide at vi også skulle betale for kaffe selvom vi faktisk ikke havde fået det (vi ønskede kun at få hovedretten så vi undlod at få forret og dessert). Han påstod at vi havde bestilt det for en halv time siden, selvom vi kun havde været der i 15-20 min.

Besøg kun dette sted hvis i ikke har andet valg!

Tak, Rasmus N

Rejsende, der kiggede på Casa da Rosa, kiggede også på

Ponta Delgada, São Miguel

Har du været i Casa da Rosa? Fortæl om dine oplevelser!