Anmeldt d. 2. juli 2017 fra mobile enheder

Vi er lige kommet hjem fra en uges ferie med All inclusive - 4 børn og 4 voksne.
Vi har haft FN virkelig skøn ferie. Maden var lidt alsidig men med skøn smag og noget for alle og enhver.
Vi havde 2 meget forskellige lejligheder men der var masser af plads og dejlig rent.

Tjenerne var noget for sig selv, alke virkelig søde, venlige og viste ungerne meget opmærksomhed.
Især Paulo og Antonio (på billedet)fortjener at blive nævnt. De gjorde så meget for at vi havde glade børn. De vil have en plads i vores hjerter.

Vi kan klart anbefale dette sted.

PS. Hvis man vil se en lækker strand så skal man gå en kilometer ca ind Mid Albufeira by og så gå ned af en lille vej - virkelig smuk strand. Kan desværre ikke huske navnet.

Dato for ophold: juni 2017
Tak, Heidi R
Anmeldt d. 25. september 2016 fra mobile enheder

Super fint hotel med sødt personale, og dejlig all inclusive, hvor man kan gå direkte fra morgenbordet til pool baren og få en kold øl, slappe og nyde vejret. Stranden er nær ved, hvis man skal have lidt adspredelse, og Albufeira by er tæt ved - hotellet har transport ind til byen, så man skal blot selv sørge for at komme retur.

Dato for ophold: august 2016
Tak, Cenia P
Anmeldt d. 27. juli 2015

Vi havde en rigtig god uge i Albufeira, hvor vi havde lejet en ferielejlighed her med all. inclusive. Maden var ret god hele ugen igennem og super venligt personale. Det ligger ok centralt med billig taxa hen til det meste. Et lille tip herfra er at bede personalet om en vindblæser, hvis varmen gør det svært at sove om natten, som vi oplevede. Det koster ingenting og var god service. Eneste minus er at man skal betale for wifi (20 euro om dagen pr. person) og sengene er ikke gode hvis man er lang.

Dato for ophold: juli 2015
2  Tak, Martin K
Anmeldt d. 9. juni 2015 fra mobile enheder

En lille tillæg til anmeldelsen af Balaia mar Hotel. Jeg skrev at all inclusive gæster skal betale efter 14.00det er selvfølgelig kun på afrejsedagen. Lidt træls hvis man først skal hjem om aftenen det betyder selvfølgelig kun at man lige skal huske at gemme lidt euro før hjemrejse ✈️

Dato for ophold: juni 2015
Tak, Ellen B
Anmeldt d. 9. juni 2015 fra mobile enheder

Dejligt imødekommende personale . God mad og dejligt område. Tæt ved strand og gode muligheder for bus til albufera. Rengøringen på værelserne var ok. Men i restauranten havde de ikke været rundt i krogene .Hotellet har en regel om at all inklusiv gæster kun kan få mad og drikke til kl 14.00 derefter betaler man. Underholdning kunne vi godt undvære i den uge vi var der. De har en meget dårligt engelsktalende portugiser ansat , til at underholde , men han var mere end pinlig.

Dato for ophold: juni 2015
Tak, Ellen B