Anmeldt d. 26. juli 2016 fra mobile enheder

Dejlig beliggenhed, centralt. Venligt og hjælpsomt personale. Fik god hjælp ved ankomst om parkeringsmuligheder, restauranter og seværdigheder. Værelse 233, havde en dårlig bruser som ikke blev rep. under vores ophold. Parkering 25€ også lige i overkanten, bestilte morgenmad dagen før 12€.

Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, Bjarne A
Anmeldt d. 6. juli 2016

Hotellet har en fantastisk beliggenhed, lige til de mest kendte seværdigheder i smukke Brygge. Kommer man til i bil, koster det deværre en større sum at parkere i husets kældergarage, en pris på 25 Euro som kom bag på os, da vi bookede værelset over Booking.com og vi elllers fik en fornuftig pris for to natter. Morgenmaden koster ligeledes ekstra 17 Euro, så det gode tilbud viste sig at være mindre god.
Ellers er intet dårllgt at sige om hotellet. Alt er overraskende nyt, morgenmaden god og det nævnte klokkespil fra adskillige tårne rundt omkring i centrummet en charmerende biklang.

Værelsestip: 414 er nærmest en mørk hule.
  • Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, Claudia T
Anmeldt d. 24. august 2015

Martin's brugge er midt i den gamle bydel, så du er tæt på restauranter, chokolade butikker og kanalerne. Det giver desværre det minus at der er enormt turistet og generelt mister det lidt af den autentiske charme. hotellet er fint, morgenmaden er god - og bokker man på de rigtige tidspunkter, så er prisen ganske fornuftig. kan klart anbefales for et par dage i Brugge. minus er dog den begrænsede parkeringsplads, så hvis man kører dertil, skal man forvente at bruge en del tid på at parkere.

• Overnattede: august 2015, rejste som par
Tak, Ksvane
Anmeldt d. 15. august 2015

Et rigtig godt hotel, med god betjening og fremragende beliggenhed.

Værelset var af lidt ældre dato men pænt og rent, og med udsigt over dele af byen.

Herfra er man i gå-afstand til at se hele byen.

Vi vender helt sikkert tilbage både til Brygge og til hotellet

• Overnattede: april 2015, rejste med familie
Tak, Jkmandco
Anmeldt d. 23. maj 2013 fra mobile enheder

Fint nok. Overnattede her kun en enkelt nat, og kan derfor ikke komme med de helt store roser. Morgenmadsbuffeten var dog kæmpe stor, og der var vist ingen der gik sulten derfra.
Selve hotellet ligger hyggeligt i en sidegade, og man bliver overrasket over hvor moderne der er indvendigt.

• Overnattede: maj 2013
Tak, Jakob D