Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.134)
Filtrer anmeldelser
1.134 resultater
Medlemsvurdering
161
576
304
73
20
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
161
576
304
73
20
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 1.134 anmeldelser
Anmeldt 5. april 2015 fra mobile enheder

Standard Ibishotel.
Morgenmadsbuffet til den bedre side.
Værelserne er i OK størrelse. Dobbeltværelse er inkl. dobbeltdyne, mens twin giver de traditionelle 2 dyner.
Fin gåafstand til historisk centrum.
Sporvogn stopper lige ude foran hotellet.

Overnattede: april 2015, rejste med venner
Tak, EnLilleNisseRejste
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Stephan V, General Manager hos Ibis Gent Centrum Opera, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. maj 2015
Google Oversæt

Dear guest,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Gent Centrum Opera.

It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,

Stephan Vanwingene
General manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 10. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med venner
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ibis_Opera, General Manager hos Ibis Gent Centrum Opera, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 2. juni 2017

  • Overnattede: april 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ibis_Opera, General Manager hos Ibis Gent Centrum Opera, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 29. maj 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Accorhotels.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ibis_Opera, General Manager hos Ibis Gent Centrum Opera, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 15. maj 2017 fra mobile enheder

Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ibis_Opera, General Manager hos Ibis Gent Centrum Opera, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser