“Fantastisk betjening”

fre. 19/4
20:00
nr. 8 af 4.240 Restauranter i Bruxelles
Anmeldt 24. august 2018 fra mobile enheder

Dejlig rustik bistro med flotte rå betonvægge.
Betjeningen i top, søde hurtige tjenere.
Maden kunne være bedre, jeg fik en Cæsar salat, frisk salat og fin grillet kylling, men bløde croutoner med for meget fedtstof, æg som ikke hører til en Cæsar salat og desværre ingen dressing. Min partner fik en burger, lidt for svampet bolle og en grilkant på bøf ville have pyntet.

Dato for besøg: august 2018
Tak, 683jetted

Anmeldt 10. april 2018

God veltillavet mad, god betjening! Meget mere kan ikke forlanges! Maden er som sagt god, ikke topklasse men god! God resturant til en glad aften. Støjniveauet afspejler at er der folk og leben!

Dato for besøg: april 2018
Tak, lisetteduen
Anmeldt 26. september 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten i forbindelse med en firma rejse tiæ Bruxelles.
Eneste grund til at de får alle 5 stjerner er at de ikke er gode til at klare reservationer via mail (De svarer ikke)
Maden er fantastisk, betjening ligeså, og atmosfæren er super

Dato for besøg: september 2017
Tak, Pooul
Anmeldt 21. januar 2017 fra mobile enheder

Et dejligt, glad og imødekommende personale. Vi fik serveret god mad og gode øl. Stemningen er varm og glad i restauranten. Et besøg værd!

Dato for besøg: januar 2017
Tak, Sofie A
Anmeldt 14. maj 2016

Min kone og jeg valgte at spise her, da det lå tæt på hotellet og var positivt omtalt her.
Vi blev meget godt taget imod, og vi syntes virkelig godt om stedet.
Maden var velsmagende og der var masser af den, og desuden god stemning og hyggeligt personale. Alt i alt en god oplevelse til rimelig priser.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Jakob H

Rejsende, der kiggede på Le Bistro, kiggede også på

Har du været i Le Bistro? Fortæl om dine oplevelser!