“God mad”
Anmeldelse af Restaurant Vincent

Restaurant Vincent
Reservér med
Spar op til 30 %, når du reserverer online *
Restaurant Vincent er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 500 af 4.019 Restauranter i Bruxelles
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. april 2016 fra mobile enheder

Gode store bøffer. Man behøver absolut ikke få sulten der fra.
Deres Cote de Beuf må være et must. Både kokke og tjenere er hjælpsomme hvis man spørger dem.

Tak, Pedersenc

Anmeldt 13. november 2015

For at komme til restauranten skal man igennem køkkenet. Her blev vi glemt, mens vi ventede på bord. Vores tildelte tjener var meget lidt til stede, så vi måtte vente på alting. Maden er ikke særlig god, jeg tror at Vincent har behov for en fornyelse og noget personale, som er mere observant på kunderne.

Tak, Eigil S
Anmeldt 7. september 2015

Vi bor i nærheden af Vincent og har været der flere gange, men er nu så træt af deres dårlige service og sure betjening, at vi aldrig kommer der igen. Synd for maden er ok!

Tak, GSL2014
Anmeldt 22. april 2015

Du skal gå gennem køkkenet for at komme ind i restauranten, her bliver du betjent af ældre tjenere, rigtig god mad - Tjenerne er underholdende

Tak, Erik-Nikon
Anmeldt 8. december 2014

Her får man super møre bøffer til en fornuftig pris. Portionerne er store; nærmest amerikanske. Uden dog at virke vulgære. Husets rødvin er absolut drikkeværdig. Altid god ide at spørge de erfarne tjenere, hvilken vin de vil anbefale til den valgte mad. Betjeningen er professionel, moden og morsom.
Restauranten adskiller sig fra andre restauranter ved, at man føres til restauranten gennem køkkenet, hvor kokkene tilbereder maden. Selve restauranten er lys, venlig og højloftet og dekoreret med kakler på væggene med maritime billeder. Enkelte andre maritime genstande findes i restauranten. Pæn opdækning med hvide duge.
Både kvaliteten af maden og indretningen adskiller sig fra andre restauranter i dette område med mange turistfælder.
Kan varmt anbefales. Husk at bestille bord.

• Stemning
Tak, Dorthe T

Rejsende, der kiggede på Restaurant Vincent, kiggede også på

Har du været i Restaurant Vincent? Fortæl om dine oplevelser!