“Stedet at spise moules frites”
Anmeldelse af Chez Leon

Chez Leon
Reservér med
Spar op til 50 %, når du reserverer online *
Chez Leon er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 514 af 3.984 Restauranter i Bruxelles
Køkkener: Belgisk
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt for 23. december 2017 fra mobile enheder

Dette er virkelig stedet at spise moules frites. Betjeningen er venlig, opmærksom og hurtig. Muslingerne er rigtig gode og suppen, som er tilbage, når muslingerne er spist er virkelig god.

Tak, Jan G

Anmeldt for 11. november 2017

Stor restaurant, opdelt i mange mindre afdelinger, meget personale, flinke og hurtige.
De har en lille menu med en halv portion muslinger (meget lækre), fritter og 25 cl øl, lige tilpas til vores behov.

Tak, karinbarlas
Anmeldt for 17. september 2017

Bruxelles er kendt for sine skaldyr, vi har prøvet adskillige restauranter, men ingen kommer efter vor mening på højde med Leon. Betjeningen er hurtig og effektiv, retterne er usædvanligt veltillavede og stemningen er behagelig. Der er mange valgmuligheder på menuen. Eneste ulempe: det er normalt nødvendigt at bestille bord i forvejen, især fredag og lørdag. Husk at overveje Leons egen øl, som er fint afstemt til muslingeretterne.

Tak, Peerkjaer
Anmeldt for 26. juli 2017

Det er en større og alligevel hyggelig restaurant med en spændende atmosfære. Vi spiste muslinger, som er lidt dyrere en hos konkurrenterne. Kvaliteten er dog god, og der er flere variationer. Menukortet er alsidigt og servicen fin. Kan bestemt anbefales.

Tak, Finn N
Anmeldt for 4. juli 2017

Autentisk sted med fremragendende karrymuslinger muslinger, gode baguettes med godt smør. Latterligt små alkoholfri øl i små glas. Kaffen var dårlig, min dobbelte espresso havde således ikke meget at gøre med en espresso og min samlevers cappuccino blev serveret med en stor klar dåseflødeskum.
Betjeningen var venlig og hyppigt til stede.
Til trods for det er det et sted vi kommer tilbage til.

Tak, ErikMollerMadsen

Rejsende, der kiggede på Chez Leon, kiggede også på

Har du været i Chez Leon? Fortæl om dine oplevelser!