“Dårlig service, ringe kvalitet af mad, dyrt!”
Anmeldelse af Aux Armes de Bruxelles

Aux Armes de Bruxelles
nr. 437 af 3.982 Restauranter i Bruxelles
Køkkener: Belgisk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt for 7. maj 2017

Vi ville egentlig have været på Chez Leon, som ligger skråt overfor Aux Armes, men der var for lang kø, men vi skulle bare have ventet... For på Aux Armes blev vi mødt af en virkelig ligeglad tjener, han smilede ikke og bød os ikke velkommen. Vi fik et bord i hjørnet og ventede 10 min. på et menukort. Vi bestilte "Moules frites with CREAM" - 30 min. efter kom de. Men muslingerne havde ikke set skyggen af fløde, derimod havde de kogt alt for længe i en opbagt sovs, hertil fik vi fire bløde pomfritter. Byen er kendt for deres Moules frites - men for faen en skod oplevelse. Der var ingen smag i denne ret, hvor svært kan det være! Vi kom af med 500 kr. for EN moules frites(vi delte) og et glas hvidvin hver! Don't go in there.

3  Tak, nannaw976

Anmeldt for 2. september 2016

I det gamle kvarter, tæt på Grand-Place ligger denne dejlige charmerende restaurant, side om side med mange andre.

Et rigtig hyggeligt kvarter, hvor stilethæle, nok ikke kan anbefales, da brostenene ikke ligger lige godt.
Maden er tilgengæld upåklagelig, og serveringen rigtig fin.

Tak, Sussie Lene Pil... R
Anmeldt for 25. april 2016

Et lidt pænere sted med autentisk beligisk stil fra før verden gik af lave. Det anbefales at bestille bord.
De bedste bøffer vi har fået i meget lang tid. Fantastisk dessert Crepes Comedienne, der flamberes ved bordet.
Fint vinkort. Service lidt svingende, men stadig den gode belgiske stil med lige dele humor og stilfuldhed.

Tak, Henrik V
Anmeldt for 6. marts 2016

Vi var et større selskab, og her var der servicevenligt og flinkt personale, der var hurtig til at servere. Maden var velsmagende, både forret, hovedret og dessert (rejekroketter, stuvet oksekød og is kaldet Armes des Bruxelles).

Tak, Per S
Anmeldt for 12. oktober 2015

Dejligt sted med god, reelt og velsmagende mad. Fin service som dog havde nogle mangler - bl.a i forhold vinservering m.m. Stemningen og de "aktikke" rammer gøre det til et oplagt sted at henlægge et besøg.

Tak, Lasse1977

Rejsende, der kiggede på Aux Armes de Bruxelles, kiggede også på

Bruxelles, Belgien

Bruxelles, Belgien

Har du været i Aux Armes de Bruxelles? Fortæl om dine oplevelser!