Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.330)
Filtrer anmeldelser
1.330 resultater
Medlemsvurdering
657
439
145
53
36
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
657
439
145
53
36
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.330 anmeldelser
Anmeldt d. 4. maj 2015

Ved ankomst havde jeg den sjældne oplevelse at blive ledt hen til et værelse som ikke var rentgjort. Det kan ske for selv de bedste og personalet var hurtige til at finde et nyt. Det andet værelse var betydeligt større, så god kundeservice der. Desværre er der bare for mange ting der er sjusket med, til at det kan blive rigtigt godt. Bruseren kunne ikke holde sig oppe, ventilation på toilet larmer, to borde vipper, stol vakkelvorn, glasbord revnet, minibar med tomme dåser fra sidste gæster osv osv osv. Beliggenheden er også kun lige ok - tæt på metro, EU parlament og absolut intet andet. Wifi er gratis, men utroligt langsomt - det koser 45 at få ok net. Alt i alt er det ok/godt, men prisen er altså for høj til så mange fejl og derfor bliver det kun til 3/5.

  • Overnattede: maj 2015, rejste alene
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Tak, PierreDahl
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
The_Management_Team, General Manager hos Stanhope Hotel Brussels by Thon Hotels, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. maj 2015
Google Oversæt

Dear Guest,

We would like to thank you for having taken the time to inform us about your experience in our property

We sincerely regret that the hotel facilities did not completely meet your expectations and that you did not have the chance to experience the usual standard of service. We hope you will accept our most sincere apologies for the inconvenience caused in the different situations.

We can assure you that all your comments have been forwarded to the Housekeeping Manager and necessary actions have been taken to avoid reoccurrence in the future.

We sincerely hope this will not affect your hotel choice whenever returning to Brussels and that you will give us the chance to prove you that the comments of our guests are taken seriously.

Looking forward to the pleasure of welcoming you back on your next trip to Brussels, we remain,

Yours sincerely,

The Stanhope Management Team

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 15. juli 2014

Hotellet har en rolig atmosfære, som føles behagelig efter en travl dag. Beliggenheden er super central ift EU kvarteret, kongeslottet med dertil hørende park og den gamle bydel med Grand Place, som den helt store turistattraktion.
Personalet er dog ikke specielt servicemindede. Oplyser ikke om faciliteter på hotellet. Ved fejl og mangler på værelset, som da vi ikke kunne åbne pengeskabet, løses problemet ikke smooth.
Ingen toner i printer i lobbyen under et weekendophold.
Generelt lidt fransk smånusset på værelset, som dog ellers var hyggeligt indrettet, dog for meget bilstøj fra gaden i nattetimerne.

  • Overnattede: juli 2014, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
2  Tak, Dorthe T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
The_Management_Team, Directeur général hos Stanhope Hotel Brussels by Thon Hotels, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. august 2014
Google Oversæt

Dear Guest,

We would like to thank you for having chosen the Stanhope Hotel for your stay in Brussels and for your feedback we received trough the TripAdvisor website.

We are pleased to hear that you enjoyed your stay in our property; especially the location and the quiet atmosphere.

We have informed the Front Office Manager of the points concerning the information service and the printer. We hope you will accept our most sincere apologies for the inconvenience caused.

We can assure you that your comment has been taken into consideration and will be helpful for service improvements.

Looking forward to the pleasure of welcoming you back on your next trip to Brussels, we remain,

Yours sincerely,

The Stanhope Management Team

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 19. maj 2013

Det er et smukt hotel. Jeg havde et kæmpe stort værelse, selvom det var et singleværelse. Professionelt personale, ikke synderligt hjertevarmt eller personligt, men perfekt til business.
Morgenmaden er temmelig kedelig, og har ikke samme standard som andre hoteller i samme klasse.

Værelsestip: Tag en tur med den lille elevator - den er fyldt med "bogreoler" :-)
  • Overnattede: marts 2013, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Marie A
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 10. marts 2013

Jeg havde et singleværelse, hvor det var svært at bevæge sig rundt. Lille værelse med alt for store møbler og blå mærker efter at være stødt ind i diverse møbler.
Servicen var ikke god. Jeg fik dårlig service i receptionen, hvor man ikke informerede mig om faciliteterne på hotellet - hvilket jeg senere hørte, at man godt kunne informere par, der tjekkede ind.
Positivt var det, at man kunne undlade rengøring en enkelt dag og så få en bonuscheck til brug i baren.
Jeg havde bestilt et rygerværelse, og det kunne man også godt få - bare ikke når det var et enkeltværelse.

  • Overnattede: april 2012, rejste alene
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Anette E
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 17. april 2012

Dejligt indrettet hotelværelse med dagligstue og soveværelse begge med tv.
God bar og god barmand.

  • Overnattede: april 2012
    • Værdi
    • Sted
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Strandmark
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser