Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.274)
Filtrer anmeldelser
3.274 resultater
Medlemsvurdering
897
1.650
555
118
54
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
897
1.650
555
118
54
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 3.274 anmeldelser
Anmeldt d. 30. november 2016

Familiejuletur - 3 værelser i 3 overnatninger. Hotellet ligger meget centralt i gåafstand til alt hvad vi skulle opleve. Grand Place, og gaderne deromkring og ikke mindst det store julemarked på place Catherine med det store Parisehjul.og ca. 200 juleboder.
Ved ankomsten blev vi modtaget af et venligt og hjælpsomt personale og sådan var det alle dagene. Tilfreds med værelserne - hellere en brusekabine uden badekar. Rengøringen ok . Morgenmaden var meget tilfredsstillende.

  • Overnattede: november 2016, rejste med familie
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Tak, fynbo42
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 21. marts 2015

Det bedste er den centrale placering. Indretning og markedsføring minder meget om Scandic-hoteller.
På grund af renovering af badeværelser var der ingen føn på værelset. Og det var heller ikke muligt at låne, fordi alle føne var udlånt. Hvis man renoverer må man bare sørge for, at der er indkøbt føne til alle værelser. Aircon kan kun varme - ikke køle. Problem, når der er meget varmt på de små værelser. Vindue kan ikke holdes åbent på klem - det lukker selv i igen.
Ingen lydisolering, så man kan høre alle gæster på gangen. Og fra gangen kan man høre alt på værelserne.
På mit værelse var der en slem lugt, som ikke kom fra afløb, men formodes at komme fra aircon-anlæg.
Morgenmad var ok og standard.
Tv-signal eller indstilling af tv var under al kritik. På nogle kanaler manglede lyd. Og billedkvaliteten var dårlig.
Standarden på hotellet svarer simpelt hen ikke til prisen.

Overnattede: marts 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, RikkeMa
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Pascal A, Manager hos Ibis Brussels Off Grand Place, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. marts 2015
Google Oversæt

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Brussels Off Grand Place. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 17. november 2014

Den centrale placering er vital for dette hotel. Fine værelser, sød reception, men dyrt når der medregnes morgenmad til 14€. Men maden var god. God wifi.
Der er en ok bar på hotellet, selvom det er svært at finde ud af, hvornår den har åbent.

Værelsestip: Undgå øverste etage. Der er skrå vægge og værelserne virker mindre.
  • Overnattede: november 2014, rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Tak, LaPeS
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 6. oktober 2018

  • Overnattede: oktober 2018, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Novotel Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Kevin M, Front Office Manager hos Ibis Brussels Off Grand Place, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Overnattede: juli 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Kevin M, Front Office Manager hos Ibis Brussels Off Grand Place, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser