Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.474)
Filtrer anmeldelser
2.474 resultater
Medlemsvurdering
979
944
353
124
74
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
979
944
353
124
74
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 2.474 anmeldelser
Anmeldt 1. juni 2017

Hotellet ligger centralt for bymidten og samtidig god adgang til offentlig transport, så man hurtigt og nemt kan komme til møde i Bruxelles EU kvarter. Fremragende god morgenmadsbuffet.
Venligt personale, altid venlige og imødekommende.

  • Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu
Tak, vibekeraunb2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Royal_Brussels, General Manager hos Radisson Blu Royal Hotel Brussels, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. juni 2017

Kære vibekeraunb2017,

I navnet på hele holdet vil jeg gerne takke for din 5-stjernede anmeldelse!

Mange tak for dit ophold hos os. Jeg er meget glad for at lære, hvor meget du har nydt hotellet, service og beliggenhed.

Hvis rejser ville bringe dig tilbage til Bruxelles, ville jeg være meget glad for at byde dig velkommen igen på Radisson Blu Royal Hotel i Bruxelles centrum!

Varmeste Blu hilsner

Gaston Gellens
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 12. marts 2017 fra mobile enheder

Dejligt hotel med fin beliggenhed i rolig del af Bruxelles centrum. Det ligger i gå-afstand til alt. Fantastisk fin morgenmad, værelserne er fine, og restauranten, som vi ikke prøvede har 2 Michelin-stjerner

Overnattede: marts 2017, rejste med familie
Tak, Turtle S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Royal_Brussels, General Manager hos Radisson Blu Royal Hotel Brussels, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. marts 2017

Kære Turtle S,

Mange tak for din bedømmelse og for at du fortæller os om dit nylige ophold på Radisson Blu Royal Hotel Brussels. Vi er altid glade for at få feedback, og det glæder os at høre, at du nød dit ophold hos os. Alle på hotellet glæder sig til at se dig igen snart!

De bedste hilsener,

Gaston Gellens,
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 2. september 2016

Et velfungerende hotel, meget centralt for nærmest alt i Bruxelles.

Rigtig gode værelser, super morgenmad, og imødekommende personale.

Dog var der lidt " støj" på linien m.h.t. Instruktioner vedrørende åbning af minibar, så man kunne få vand. Hanevandet er så klorholdig at det ikke kan anbefales at drikke. Det kneb også lidt med at få ryddet op på gangene, hvis folk havde stillet f.eks flasker udenfor døren. Men ellers alt i alt et godt sted.

Værelsestip: Hotellet er generelt meget stille, så der er ingen støjproblemer.
  • Overnattede: august 2016, rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Tak, Sussie Lene Pil... R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Royal_Brussels, General Manager hos Radisson Blu Royal Hotel Brussels, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. september 2016

Kære gæst,

Mange tak for din bedømmelse og for at du fortæller os om dit nylige ophold på Radisson Blu Royal Hotel Brussels. Vi er altid glade for at få feedback, og det glæder os at høre, at du nød dit ophold hos os. Alle på hotellet glæder sig til at se dig igen snart!

De bedste hilsener

Gaston Gellens,
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 1. juni 2015

Her får du et kvalitetsophold. Maden og servicen er i top.
Bar og restaurant er i hotellets centrum med overdækket atriumgård. Hotellet ligger lige i centrum, men ikke med de bedste parkerings forhold.

  • Overnattede: maj 2015, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, Karsten S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Royal_Brussels, General Manager hos Radisson Blu Royal Hotel Brussels, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. juni 2015
Google Oversæt

Kjære Karsten S,
Tusen takk for din kommentar! Mitt team og jeg ser frem til å se deg snart i Radisson Blu Royal Hotel, Brussel.
Med vennlig hilsen,
Gaston Gellens
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 24. maj 2015

Efter to svedige nætter, finder vi ud af at der er plastiklagen under det. alm. lagen i sengen. Da jeg klager over det i receptionen, var eneste svar, at det var grundet hygiejne. Det må være en speciel type gæster dette hotel har, hvis det skal være nødvendigt. Har boet på mange gode hoteller rundt om i verden, men plastiklagen i sengen har jeg heldigvis aldrig oplevet før. Derudover var det en kedelig morgen buffet, hvor service var ikke eksisterede. Tjeneren blev meget fornærmet, da jeg efter 10 minutter måtte gentage min bestilling på to glas friskpresset appelsinjuice (dette ville jeg iøvrigt forvente ville være standard på et hotel som dette). Satisfaction guarantee var der ikke meget af.

  • Overnattede: maj 2015, rejste som par
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, Sebastian B
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
CarlsonRezidor, Corporate Customer Care hos Radisson Blu Royal Hotel Brussels, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. maj 2015
Google Oversæt

Thank you for reaching out and writing your review. We are sorry you were not satisfied with the accommodations of your room and that the presence of the plastic sheet made your stay uncomfortable. We also apologize that the breakfast choices were not to your liking and that you had an issue with the waitstaff while ordering. We will discuss the conditions of your room and experience with hotel management to ensure all guest rooms are up to Radisson Blu standards. If you would like to discuss your concern further, please call Corporate Customer Care.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser