Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.530)
Filtrer anmeldelser
2.530 resultater
Medlemsvurdering
991
968
362
130
79
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
991
968
362
130
79
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 2.530 anmeldelser
Anmeldt d. 12. marts 2017 fra mobile enheder

Dejligt hotel med fin beliggenhed i rolig del af Bruxelles centrum. Det ligger i gå-afstand til alt. Fantastisk fin morgenmad, værelserne er fine, og restauranten, som vi ikke prøvede har 2 Michelin-stjerner

Dato for ophold: marts 2017
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Turtle S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Royal_Brussels, General Manager hos Radisson Blu Royal Hotel Brussels, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. marts 2017

Kære Turtle S,

Mange tak for din bedømmelse og for at du fortæller os om dit nylige ophold på Radisson Blu Royal Hotel Brussels. Vi er altid glade for at få feedback, og det glæder os at høre, at du nød dit ophold hos os. Alle på hotellet glæder sig til at se dig igen snart!

De bedste hilsener,

Gaston Gellens,
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. september 2016

Et velfungerende hotel, meget centralt for nærmest alt i Bruxelles.

Rigtig gode værelser, super morgenmad, og imødekommende personale.

Dog var der lidt " støj" på linien m.h.t. Instruktioner vedrørende åbning af minibar, så man kunne få vand. Hanevandet er så klorholdig at det ikke kan anbefales at drikke. Det kneb også lidt med at få ryddet op på gangene, hvis folk havde stillet f.eks flasker udenfor døren. Men ellers alt i alt et godt sted.

Værelsestip: Hotellet er generelt meget stille, så der er ingen støjproblemer.
Dato for ophold: august 2016
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Tak, Sussie Lene Pil... R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Royal_Brussels, General Manager hos Radisson Blu Royal Hotel Brussels, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. september 2016

Kære gæst,

Mange tak for din bedømmelse og for at du fortæller os om dit nylige ophold på Radisson Blu Royal Hotel Brussels. Vi er altid glade for at få feedback, og det glæder os at høre, at du nød dit ophold hos os. Alle på hotellet glæder sig til at se dig igen snart!

De bedste hilsener

Gaston Gellens,
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. juni 2015

Her får du et kvalitetsophold. Maden og servicen er i top.
Bar og restaurant er i hotellets centrum med overdækket atriumgård. Hotellet ligger lige i centrum, men ikke med de bedste parkerings forhold.

Dato for ophold: maj 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, Karsten S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Royal_Brussels, General Manager hos Radisson Blu Royal Hotel Brussels, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juni 2015
Google Oversæt

Kjære Karsten S,
Tusen takk for din kommentar! Mitt team og jeg ser frem til å se deg snart i Radisson Blu Royal Hotel, Brussel.
Med vennlig hilsen,
Gaston Gellens
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 24. maj 2015

Efter to svedige nætter, finder vi ud af at der er plastiklagen under det. alm. lagen i sengen. Da jeg klager over det i receptionen, var eneste svar, at det var grundet hygiejne. Det må være en speciel type gæster dette hotel har, hvis det skal være nødvendigt. Har boet på mange gode hoteller rundt om i verden, men plastiklagen i sengen har jeg heldigvis aldrig oplevet før. Derudover var det en kedelig morgen buffet, hvor service var ikke eksisterede. Tjeneren blev meget fornærmet, da jeg efter 10 minutter måtte gentage min bestilling på to glas friskpresset appelsinjuice (dette ville jeg iøvrigt forvente ville være standard på et hotel som dette). Satisfaction guarantee var der ikke meget af.

Dato for ophold: maj 2015
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, Sebastian B
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
CarlsonRezidor, Corporate Customer Care hos Radisson Blu Royal Hotel Brussels, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. maj 2015
Google Oversæt

Thank you for reaching out and writing your review. We are sorry you were not satisfied with the accommodations of your room and that the presence of the plastic sheet made your stay uncomfortable. We also apologize that the breakfast choices were not to your liking and that you had an issue with the waitstaff while ordering. We will discuss the conditions of your room and experience with hotel management to ensure all guest rooms are up to Radisson Blu standards. If you would like to discuss your concern further, please call Corporate Customer Care.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 14. juli 2014

Jeg har boet flere gange på dette hotel, da det er tæt på både Gare Centrale og centrum. Der god og venlig service og alt fungerer som det skal.
Der var tilsyneladende lidt vrøvl med min booking, da jeg ankom med receptionisten - Lionel - hjalp på en rolig og professionel måde, så alt kom til at fungere som det skulle.
Værelserne er gode - store og velindrettede omend lidt mørke når man bor mod gården.
Jeg kommer gerne igen.

Dato for ophold: juli 2014
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Tak, A S H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RD_Royal_Brussels, General Manager hos Radisson Blu Royal Hotel Brussels, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juli 2014
Google Oversæt

Dear ASH,

Thank you for taking the time to comment your stay at the Radisson Blu Royal Hotel, Brussels!

I am delighted to read that you have experienced our Yes I Can! Service philosophy thanks to Lionel.

I have passed your feedback to him who appreciates your positive words!

I look forward to welcoming you again soon for your next visit to Brussels. Please do not hesitate sending me the dates of your next trip via gm.brussels@radissonblu.com, I will be most pleased to make your stay unforgettable.

I invite you to stay connected with us on our social media!

Blu Regards,

Gaston Gellens,
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser