Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.658)
Filtrer anmeldelser
2.658 resultater
Medlemsvurdering
1.871
587
117
49
34
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.871
587
117
49
34
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 2.658 anmeldelser
Anmeldt 17. maj 2016

Hotel Amigo er et meget fint sted, og næsten også for fint! Servicen er indiskutabel; den er virkelig i top, men det betaler man så også for. Jeg kunne godt undvære noget af servicen, f.eks. var der en stuepige, der først på aftenen fjernede sengetæppet og stillede et par tøfler klar ved siden af sengen. Ganske fint og unødvendigt, og jeg kunne sagtens leve uden.
Når dette er sagt er hotellet fint, ikke mindst beliggenheden. Der findes næppe et hotel, der er beliggende mere centralt i Bruxelles. Værelset var fint, men det var desværre placeret lige ved siden af elevatoren, og den larmede en del. Et godt råd vil derfor være at undgå værelser, der ligger lige op og ned af elevatoren på dette hotel.
Morgenmaden var fin og lækker med et rigt udvalg.

Værelsestip: Ikke i nærheden af elevatoren. Den er gammel og larmer!
  • Overnattede: februar 2016, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Philip M
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 1. maj 2012

Vi har lige været på et dejligt weekendophold i Bruxelles, og boede på Hotel Amigo, som ligger 30 sekunders gang fra Grand Place. Fantastisk beliggenhed god service og dejlige De Luxe værelser.

Værelsestip: Vi foretrækker et værelse højt oppe (boede på 4 etage). Og ud mod byen (gaden). I dette tilfælde boede vi på værelse 409 med udsigt til det smukke rådhus og dets tårn.
  • Overnattede: april 2012, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Frijs
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 2 uger siden

Overnattede: august 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
KarelLemmens, Quality Coordinator hos Hotel Amigo, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

Overnattede: september 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
KarelLemmens, Quality Coordinator hos Hotel Amigo, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

Overnattede: september 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
KarelLemmens, Quality Coordinator hos Hotel Amigo, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser