Google
fra 48,56 $
fra 70,66 $
fra 103,17 $
Anmeldt d. 2. juli 2016 fra mobile enheder

Denne statuette har absolut intet at byde på! Der er intet smukt, opsigtsvækkende eller inspirerende ved denne statue. Brug din tid i denne smukke by på alt andet!

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Lise H
Anmeldt d. 5. maj 2016 fra mobile enheder

Der er som sagt ikke noget specielt ved det. Ligger ind ved nogle små gader, og følges som om man er i en baggård . Det som er lidt sjovt ved den er den en gang imellem har tøj på.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, 2005birgits
Anmeldt d. 25. april 2016 fra mobile enheder

Det er nok historien bag som er besøget vær, den er lidt uanselig men det er jo noget man skal se. Vi kom forbi på en guidet tur rundt i Bruxelles

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, fnuls
Anmeldt d. 23. april 2016 fra mobile enheder

Det er det mest opreklameret, jeg nogensinde har oplevet. Der står en lille fyr og tisser og der står enormt mange mennesker omkring for at tage et billede.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Mathilde A
Anmeldt d. 3. april 2016

En lille dreng som tisser. Men man kommer jo forbi alligevel. Det sjoveste er dog han tit har udklædning på - og hans kostumer kan ses på museet inde på pladsen. I følge vores guide, så er han ret betydningsfuld for indbyggerne, og altså ikke bare en turistattraktion. Han har igennem historien beskyttet byen mod onde ting - bl.a. en stor ildebrand, som han lige slukkede på sin måde... ja.. men ok,

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, Benjamin_Soerensen