Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:

‚ÄúSpicy memories of India ūüĒ•ūüėÄ‚ÄĚ

Få mad leveret
nr. 390 af 4.567 Restauranter i Amsterdam
K√łkkener: Indisk
Velegnet til: Romantisk, Familier med b√łrn
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Centrum
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Autentisk indisk mad og stemning. Jeg bad om ‚Äúvery spicy‚ÄĚ det skal jeg da lige love for at jeg fik Rimelige priser og h√łflig betjening. Kommer gerne tilbage hertil.

Dato for bes√łg: juli 2021
1  Tak, mortenh682

Anmeldt 25. marts 2019

Mad interi√łr og service (samlet stemning af Indisk) virker autentisk, uden af v√¶re overgjort. Dejligt afslapper "frikvarter" fra de traditionelle vesterlige restauranter.
Ikke ganske handicapvenlig, da toiletter ligger op ad trappe!

Dato for bes√łg: marts 2019
    • V√¶rdi
Tak, oleemil2017
Anmeldt 31. marts 2017 fra mobile enheder

P√• denne restaurant f√•r man helt fantastisk indisk mad, lavet med den st√łrste passion. Servicen er meget venlig og helt i top, og ejeren er ikke bange for en god snak. Det er tydeligt at de er glade for deres restaurant og for det de serverer. Helt sikkert et bes√łg v√¶rd hvis man er til traditionelle indiske retter i topklasse.

Dato for bes√łg: marts 2017
1  Tak, akm2860
Anmeldt 28. juni 2015

Rigtig dejlig restaurant, l√¶kker mad, og tjenere, der anbefaler og hj√¶lper s√• man smager mest muligt.. Meget serviceminded personale, havde en rigtig god oplevelse. Klart et bes√łg v√¶rd.

Dato for bes√łg: juni 2015
    • V√¶rdi
Tak, Helle L
Anmeldt 9. marts 2014 fra mobile enheder

Fantastisk middag i dejlige omgivelser.. Virkelig lækkert mad og flotte rene omgivelser... Virkelig god pris for godt mad og et rigtigt kunde minded personale.

Tak, 93kimi

Rejsende, der kiggede på Memories of India, kiggede også på

Har du været i Memories of India? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilf√łj billeder

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? G√łr krav p√• din registrering gratis, s√• du kan svare p√• anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

G√łr krav p√• din registrering