Anmeldt d. 5. maj 2017

Vi fik en dejlig modtagelse - et rart rum med alt det vi havde brug for.
Der var lidt støj , da vi boede ud til vejen , men egentlig ok.
Vi spiste aftensmad på hotellet da vi kom hjem fra byen og det var meget tilfredsstillende.
Morgenmads buffeten var måske i den dyre ende, men der var til gengæld alt hvad man kunne ønske sig.

Værelsestip: Få et værelse ud mod kanalen.
  • Overnattede: maj 2017, rejste med venner
Tak, Mizztokyo
Anmeldt d. 16. august 2015 fra mobile enheder

Hotellet er nemt at finde, og har alt det man har brug for. Der er ikke fitness faciliteter, men hotellet er omgivet af meget fine grønne områder, hvor der er fine muligheder for løbe og gåture. På den negative sider er deres minibarsystem, som består af en automat på værelset, så man har ikke mulighed for at bruge den som køleskabet, men i hottelets bar kan man få serveret små kasser med is.

Overnattede: august 2015, rejste som par
Tak, Teddy F
Anmeldt d. 18. januar 2015

Vi havde 2 overnatning på hotellet. Det var nemt at komme med bus eller sporvogn ind til centrum, og vi kunne laden bilen stå trygt og godt i parkeringskælderen. Dette kostede dog 15eur. pr. døgn. Men i forhold til 7 eur. inde i centrum var dette fint.

Vi havde et dejligt stort værelse, med rigtig dejligt badeværelse til. Der er dejligt stille og roligt på hotellet.
Morgenmaden ar super, et virkeligt flot udvalg og nok af det.

Vil klart anbefale hotellet til andre.

• Overnattede: januar 2015, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, Christian L
Anmeldt d. 19. oktober 2014

Dejligt hotel hvor ydret dog ikke lever op til hotellets gererelle indvendige standard. Rigtig god placering, hvor det er nemt at komme med Tram (5 min fra hotellet) ind til byen. God morgenmadsbuffet med stort set alt det man kan forvente. Værelset dejligt moderne indrettet. Vi havde bestilt 2 dobbeltværelser som dog ikke var på samme størrelse. Parkeringskælder til bilen. Alt i alt mine bedste anbefalinger.

Overnattede: oktober 2014, rejste med familie
Tak, AllanJ221
Anmeldt d. 14. juli 2013

... men det værelse vi fik var meget dårlig placeret lige ved en trappe og udsigt til restauranten, som man kunne høre larm fra om morgenen (kunne måske også have noget at gøre med den gode pris vi fandt!!)..
Dejligt med fri internet på værelserne og fjernsyn, badeværelset var lækkert nyt og kaffemaskine på værelset (hvor man dog skulle ned i receptionen og hente mere kaffe, hvis man drikker mere end de 2 kopper der var til).
Det er dog ikke et hotel man skal vælge hvis man ikke er meget for at gå ca. 1 time for at komme ind til byen, men der kører sporvogne ikke så langt fra hotellet, som er en meget nem måde at komme ind til midten..

• Overnattede: juli 2013, rejste med familie
Tak, Marissa F