Anmeldt d. 20. november 2017

Dobbeltseng, 160 bred så den var lidt mindre end hvad man måske er vant til, men fint rent værelse og nyt badeværelse.

Check in og lobby er lidt anderledes, man kan blive lidt skræmt over standarden, men værelserne er fine til prisen.

Alt personalet var smilende og imødekommende.

Morgenmad var ok, ikke noget vildt, men god mad og billigere end at finde en brunch cafe.

Hvis man ikke vil have hostel men heller ikke vil betale 2000 i døgnet, så passer dette perfekt.

• Overnattede: november 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Peter H
Anmeldt d. 8. maj 2017

Hotellen er ligger mid i centrum ,få minutes på gå ben til Dam plads.Vi fik opgradere vores værelse uden extra regning,Meget hjælpsomme og venlig personal ved reception,Store morgenbord lidt for en hver smag ,P.g.a at Kong`s Dag der var lidt støg fra gaden som man kan høre fra sit værelse med putte det var festlig .
Alt fungere godt .vi kommer gerne til RHO næste år .Hotellen er så godt placere at det var ikke nøvendige at brug offenlige transport da alt kunne nå på gå ben ,

Værelsestip: værelser var store for 2. Der var lidt støg fra gade nedunder .
  • Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, kirstenjohnny
Anmeldt d. 30. november 2016

Et dejligt hotel - ikke luksus men alle pengene værd.
Dejligt rent værelse, vi var 5 afsted. Fik 3 fine værelser.
God morgenmad. Hotellet ligger 10 minutters togtur fra lufthavn. Fra banegård til hotel 5 min. Gang.

• Overnattede: november 2016, rejste med familie
Tak, clau0402
Anmeldt d. 6. marts 2016 fra mobile enheder

Vi kan på det varmeste anbefale Hotel Rho. Personalet er meget imødekommende og hjælpsomme. Værelset var rent og der var nye håndklæder hver dag. De sørgede endda for at lufte værelset ud. Morgenmaden var fin, der var noget for en hver smag.
Hotellet er ikke det nyeste, men alt fungerede og vi manglede ikke noget.
Hotellet ligger meget centralt, hvilket vi satte stor pris på.

Overnattede: marts 2016, rejste med venner
Tak, Björn R
Anmeldt d. 19. maj 2015

RHO hotel ligger 15-20 minutters gang fra Hovedbanegården og centralt for de fleste turistattraktioner. Af et 3 stjernet hotel at være, er det pæne værelser og en fin morgenmad. Selvom der er elevator bør man være opmærksom på at der er en del stejle trapper. Vi fik en meget fin velkomst i receptionen, og kunne vælge mellem et par ledige værelser med udsigt til "gården" og værelserne overfor. Dette er ikke et problem, man skal blot trække de tynde gardiner for. Anmod 2 enkeltsenge, dobbeltsenge er kun halvandenmands senge. Der er gratis safebox og Wifi der fungerede meget fint. I gaden Nees, hvor hotellet ligger findes et par gode restauranter bl.a. Mappa.

• Overnattede: maj 2015, rejste som par
Tak, wulff_rasmussen