Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.322)
Filtrer anmeldelser
2.322 resultater
Medlemsvurdering
1.553
603
121
29
16
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.553
603
121
29
16
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 2.322 anmeldelser
Anmeldt 28. august 2016 fra mobile enheder

Hotellet er nyt og supergodt indrettet.

Kom til hotellet og opdagede at min booking var lavet på forkert dato. Hotellet ville ikke flytte min reservation, skal gøres gennem expedia fortalte de mig. Underligt, det er jo deres reservation. Fik at vide at jeg nok kom til at betale både for den nye booking og den jeg åbenbart havde fået lavet på forkert dato. Mega dårlig service syntes jeg!

Bookede ny tid og må igang med at forklare for expedia hotellet ville ikke foretage sig yderligere for at hjælpe.

Små værelser men god placering midt i centrum i gåafstand til det meste.

Ville ønske de havde hjulpet mig, tydeligvis en fejl som de let kunne have rettet op på.

Overnattede: august 2016
Tak, Annetteogfrank
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Jolanda S, General Manager hos INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Overnattede: september 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Jolanda S, General Manager hos INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Jolanda S, General Manager hos INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Jolanda S, General Manager hos INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser