Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Park Hotel Amsterdam
Hvis du kan lide dette hotel, er du måske også interesseret i
Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute portfolio(Amsterdam)(Meget for pengene!)
187 $
176 $
Hotels.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Restaurant
Room Mate Aitana(Amsterdam)
229 $
207 $
Room Mate Hotels
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Restaurant
327 $
273 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Restaurant
WestCord Fashion Hotel Amsterdam(Amsterdam)(Meget for pengene!)
161 $
139 $
Hotels.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Pool
247 $
232 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Restaurant
  • Roomservice
289 $
249 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Restaurant
239 $
204 $
Orbitz.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Restaurant
347 $
280 $
Agoda.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Restaurant
315 $
285 $
NH Hotels
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Restaurant
Hotel Estherea(Amsterdam)
458 $
332 $
Agoda.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Roomservice
Anmeldelser (2.853)
Filtrer anmeldelser
2.853 resultater
Medlemsvurdering
1.145
1.030
418
160
100
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.145
1.030
418
160
100
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreAlle sprog
Opdaterer listen...
1-6 af 2.853 anmeldelser
Anmeldt for 1. september 2015

Ligger meget centralt for flere museer, og gader med gode spisesteder. Bus nr 5 næsten lige til døren(200m) og bus nr 197 fra lufthavnen til samme holdeplads som bus nr 5, og det koster kun 5€ hver vej. Der findes en god restaurant i forbindelse med hotellet.
Kommer meget gerne tilbage

Værelsestip: Kørerampe til receptionen,og elevator bred nok til kørestol.
  • Overnattede: August 2015, rejste som par
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Tak, Willy H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Suzanne Z, General Manager hos Park Hotel Amsterdam, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. september 2015
Google Oversæt

Dear Willy H,

Thank you for choosing Park Hotel during your recent stay in Amsterdam, and also for taking the time to review our hotel.
I am glad to notice that you has been able to make the most of our location as well as our restaurant.

I am hoping our quality of service had met your expectations and to welcome you again at Park Hotel.

Kind Regards.

Suzanne de Zwaan
Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 24. november 2013

Boede der 2 nætter ifb. med en forretningsrejse. Pæne og rene værelse, som dog bærer præg af megen brug.

Gik ned i receptionen for at få ørepropper, da air condition'en larmede en smule på mit værelse. De tilbød mig straks en opgradering til et bedre og større værelse - god service.

Bemærk dog at sengene er meget bløde, og det kan være problem, hvis man ikke er vant til dette.

Kunne godt finde på at komme igen...

  • Overnattede: November 2013, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Thomas R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt for 22. september 2011

Beliggenheden er fantastisk (ligesom mange hoteller i byens centrum).
Vedlagte MoMo restaurant har en lækker bøf.
Bortset fra det, det hele meget middelmådigt/gennemsnitligt ... undtagen service - jeg vil kalde den dårlig.
Jeg har boet her 4 gange på forretningsrejse i sidste måned, og hver eneste gang kan det ikke lykkes dem at få ordne kaffe/æg til morgenmad til mig til tiden.
Jeg har ordnet kortet på døren, jeg har spurgt om morgenen for at bekræfte, jeg har sprunget over skiltet på dørhåndtaget og bare ringet ned med det samme om morgenen ... hver eneste gang - jeg formår ikke at få morgenmad - selvom jeg ringede 90 minutter på forhånd for at bestille eller dobbelttjekke skiltet på dørhåndtaget.
Seriøst - hvor svært er det!!??
Jeg nævnte det endda til den ansvarlige kvinde i morgenmadsrummet og mens hun undskyldte meget på to forskellige lejligheder, blev der ingen løsninger tilbudt eller foreslået.
(Andet end, "kom venligst ned til buffeten" - for 23 euro.
Hvis jeg ønskede at spise i det centrale restaurantværelse - gjorde jeg det.
Receptionen er langsom - venlig nok, men ikke meget professionel (rutinemæssigt råber de til hinanden fra hver disk, når de har et spørgsmål samtidig med at andre gæster venter).
Jeg har fortalt min sekretær at hun ikke skal booke mig her længere.
Hvis du ikke er bekymret over servicen, værelserne er fine - komfortabel nok.
Værelserne på hotellets bagside er meget mere stille og mørkere og jeg vil anbefale disse. åh!
Vær på vagt over for skabet!
Jeg brækkede næsten min finger på at åbne skabet.
Min egen skyld - men for at åbne skabet, skal du ikke trække på håndtaget, du sætter fingeren gennem et hul og trækker.
Da jeg gjorde det, åbnede skabet meget hurtigere end jeg havde forventet og min finger blev meget vredet om- den er stadig opsvulmet og øm efter 3 uger.

1  Tak, ufgator27
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
parkhotelamsterdam, General Manager hos Park Hotel Amsterdam, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. oktober 2011
Google Oversæt

Thank you for your contribution on TripAdvisor. At Park Hotel we aim to do our very best for every guest, our goal is to exceed every expectation. We can only achieve this by listening to the valuable comments of our guests. I was most concerned to note the delay to your room service. Normally we pride ourselves on a prompt and efficient service so I do sincerely hope you will accept that your experience, even while it happened more than once, is certainly not reflective of our usual standards.
Please be assured that I have reviewed this room service issue with our Food & Beverage Manager to prevent any reoccurrence like this in the future. We are certainly aware that your opinion of our breakfast service has been affected by the handling of your concerns and can only hope that in time, you may reconsider your position and choose to stay with us again.
We would very much welcome the opportunity to regain your confidence in our service, that’s why I’m kindly ask you to send an e-mail to sales@parkhotel.nl with your contact details so we can contact you directly.

Kindest Regards,

Bram van der Hoek
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 3. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: Juli 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 2. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: Juli 2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Suzanne Z, General Manager hos Park Hotel Amsterdam, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser