Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hilton Amsterdam
Hoteller i nærheden
435 $
Official Site
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Roomservice
Banks Mansion(Amsterdam)
355 $
336 $
Official Hotel
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Morgenmad inkluderet
321 $
304 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Bar/lounge
Ambassade Hotel(Amsterdam)
177 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Restaurant
Besparelsesbesked! 41 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 41 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 301 $ pr. overnatning.

Vi analyserer priser over en periode på 60 dage og sammenligner dit valg med den gennemsnitlige pris for sammenlignelige ophold for at sikre, at du får det bedst mulige tilbud.

Pillows Anna van den Vondel(Amsterdam)
299 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Bar/lounge
215 $
204 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Morgenmad inkluderet
The Toren(Amsterdam)
552 $
523 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Restaurant
232 $
220 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Morgenmad inkluderet
180 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
1.010 $
920 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Pool
Anmeldelser (3.223)
Filtrer anmeldelser
3.223 resultater
Medlemsvurdering
1.785
973
304
110
51
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.785
973
304
110
51
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
25-30 af 3.223 anmeldelser
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 7. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
AlessioColavecchio, General Manager hos Hilton Amsterdam, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 7. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
AlessioColavecchio, General Manager hos Hilton Amsterdam, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 7. juni 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
AlessioColavecchio, General Manager hos Hilton Amsterdam, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 7. juni 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
AlessioColavecchio, General Manager hos Hilton Amsterdam, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 6. juni 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste som par
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
AlessioColavecchio, General Manager hos Hilton Amsterdam, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser