Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.722)
Filtrer anmeldelser
3.722 resultater
Medlemsvurdering
1.579
1.426
454
143
120
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.579
1.426
454
143
120
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 3.722 anmeldelser
Anmeldt d. 3. august 2017 fra mobile enheder

Vi har booket hotellet Ramada Amsterdam fra d. 31 juli til d. 5 august 2017. Vi er derfor stadig på hotellet. Værelse nummer 1602.
Denne anmeldelse kan desværre ikke vente til, at vi rejser hjem til.
Fra den første dag oplever vi et problem med handvasken som ikke producere noget som helst varmtvand. Vi oplyser dette til en medarbejder i receptionen kl 9 om morgen tirsdag D.1 juli. Her får vi af vide, at der kommer en tekniker og kigger på det om max 1 time. Der går en time og stadig ingen teknikker. Jeg ringer derfor ned til receptionen igen og stadig siger de at de vil sende en tekniker op for at fixe det.
Vi tager ud for ikke. at være til gene for den professionelle tekniker der skal fixe varmt vand til handvasken. Vi ankommer først tilbage på hotellet igen kl 20. Det har stadig ikke været nogen tekniker. Jeg kontakter nu receptionen personligt for at høre om de måske havde glemt mig eller noget andet. Den høflige professionelle mand som jeg møder i receptionen hedder Milas eller Milan. Han kommer op på værelser med det samme og konstatere at han det ikke er iorden. Som plaster på såret giver han os gratis parkering samt nogle vouchers til hotellets sky bar. Derudover siger han, at vi skal have et nyt værelse, men at det først kan ske dagen efter. Dvs. onsdag d. 2 juli.
Onsdag morgen tager jeg igen ned til receptionen for, at fortælle hvad deres kollega havde oplyst mig aftenen før. Her bliver jeg mødt af en medarbejder der siger, at hun intet aner omkring handvasken og at der intet står i deres system. Jeg forklare hændelsen for 4 gang til hende. Hun forsikre mig at det ikke bliver glemt og hun nok skal notere det og, at jeg bare kan komme ned at spørge igen Senere på dagen, hvis ikke problemet er blevet løst. Jeg kommer som aftalt ned senere kl. 2030 for, at forhøre mig hvorfor at handvasken stadig ikke er fixet endnu? Og her bliver jeg nødt af en anden medarbejder ved navn TOM og han siger også at der Intet står registreret omkring handvasken på værelset. Men han forsikre mig at han vil tage hånd om problemet og, at han nok skulle sørge for at alle der møder ind til receptionsvagten ville kunne se det han har noteret i systemet.
Idag torsdag d. 3 juli hvor jeg stadig er på hotellet tager jeg igen ned til receptionen og bliver mødt af en helt anden kvindelig medarbejder som igen siger at der intet er noteret i deres system omkring handvasken og, at Tom desværre ikke har skrevet noget ud til dem alle. Jeg gør denne medarbejder særlig opmærksom på at dette er min 6 henvendelse omkring samme problem. Hun forsikret mig om, at jeg ville få besked når teknikerne havde været der.
Kl 17 kommer vi retur på hotellet og handvasken virker nu med varmt vand.

Da jeg først ytret mig om problem havde vi 5 dage på hotellet, og nu har jeg halvanden dag og problemet er først løst nu. Jeg er dybt skuffet og vil ikke anbefale dette hotel til nogen overhovedet. Dårligste oplevelse jeg nogensinde har oplevet på et 4 stjernet hotel.

Dato for ophold: august 2017
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, DKzia
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Erik-Jan B, Front Office Manager hos Ramada Apollo Amsterdam Centre, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2017
Google Oversæt

Dear DKzia,

I am sorry that I respond in English rather than Danish. I am confident that your English is better than my Danish!

I was informed about the problems that you had during your stay. I had only hoped that we had gotten the chance to speak in person, but please allow me to offer you my sincere apologies through this way. My duty Manager informed me that a roommove was offered as the issue could not be dealt with immediately. At the same time, I am glad that later on during your stay the problem was still resolved. Also, I was informed that my colleagues offered you €100,- worth of parking for free. Although I very well understand that this does not change the problems you had during your stay, I had hopes that it did show our sincerity in resolving the issue.

I would be very grateful if I could still get in touch with you personally. Would you please send me an e-mail at frontoffice.manager@ramada-apolloamsterdam.com?

Many thanks in advance and best regards,

Roelof
Front Office Manager Ramada Amsterdam

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 11. juli 2017 fra mobile enheder

Ligger lidt langt fra centrum, men har gode værelser, restaurant på øverste etage plus en tag restaurant.
Hotellet er et gammelt ældrehjem som er modaniseret, det ligger op til en park med rekreative muligheder.
Der er shuttlebusser til Schipol.

Dato for ophold: maj 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Carsten L
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 22. oktober 2016

Boede 4 nætter på hotellet. Værelserne var ok. Der manglede en del rengøring især i de åbne skabe rundt sengen. Blev glemt af rengøringen en af dagene. Morgenmaden var fin med det der forventes af et hotel i denne klasse, men hellere ikke mere. Spiste aftensmad to dage i restauranten på 17'ende etage. Rigtig kedelig mad. Begge dage var det kylling og grøntsager i en sammenkogt ret. Det er rigtig billig mad der ikke forventes på dette hotel.

Dato for ophold: oktober 2016
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, Leif A
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Alexander K, General Manager hos Ramada Apollo Amsterdam Centre, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. oktober 2016
Google Oversæt

Dear Leif A,

I would like to thank you for staying in our hotel and for the time you spend on writing your review.

I am sorry to read your comments about the food at the 17th floor and the cleanliness of the rooms. I can guarantee you that your points are discussed with our housekeeping executive and our F&B manager.

Please contact the hotel in case you would like to discuss your points with me in person. Once more, I do apologize for the inconvenience and please contact me as well in case you are planning to visit our hotel again!

With kind regards,

Erik-Jan Bausch
Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 14. august 2016 fra mobile enheder

Vi boede en weekend på hotellet. Værelset var ikke det største, men det var indrettet helt perfekt så det gjorde ikke noget. Virkelig lækkert. Også stor gratis velkomst chokolade og kildevand, kaffe/the.
Personalet var ekstremt flinke og hjælpsomme.
Det hele var faktisk langt bedre end forventet og man skulle næsten tro det hang sammen med at naboen er en hotel-skole :-)
Der er gratis shuttlebusser fra lufthavnen og turen tager kun 10min. Eneste minus er afstanden til centrum. Heldigvis kører sporvognen både direkte og hurtigt derind.
Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: august 2016
Rejsetype: Rejste som par
1  Tak, mogensydemann
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Alexander K, Manager hos Ramada Apollo Amsterdam Centre, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. august 2016
Google Oversæt

Dear mogensydemann,

Thank you very much for your most recent stay and Amsterdam and your wonderful comments on TripAdvisor!

I do indeed have to agree that the main attractions like Dam Square can better be reached by tram, but as mentioned in your review this only takes 15 minutes.

Looking at your comments towards the service provided by our team, I will make sure to share these lovely words among the whole Ramada team included some students from the Hotelschool ;)

Once again, thank you very much for your amazing comments and it would be a real pleasure to welcome you back in the (near) future.


With kind regards,

Erik-Jan Bausch
Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. august 2015

Hotellet var helt perfekt. Super fint værelse med alt, hvad man behøver. Personalet var smilende og hjælpsomt. Beliggenheden var lidt fra centrum, men til gengæld er der sporvogn lige udenfor hotellet, så man kan nå byen på maks. 15 min. Jeg vil til hver tid bo der igen.

Dato for ophold: juli 2015
Rejsetype: Rejste som par
5  Tak, Camilla K
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser