Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (7.979)
Filtrer anmeldelser
7.979 resultater
Medlemsvurdering
3.882
2.824
842
255
176
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
3.882
2.824
842
255
176
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 7.979 anmeldelser
Anmeldt d. 1. oktober 2017 fra mobile enheder

Hotellet er dejlig rent og har en dejlig sky bar. Der er fantastisk udsigt over byen.
På den negative front er at værelserne er meget små og de er heller ikke specielt hyggelige - man får ikke lyst til at opholde sig der. Placeringen er ok - tæt ved banegården - dog ikke noget specielt. Hvis vi skal besøge Amsterdam igen, så vil vi sikkert prøve et andet hotel.

Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Tak, Morten K
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Caroline_Receveur, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. oktober 2017
Google Oversæt

Dear guest,

Thank you for taking the time to share you experiences.

I am glad to see that you found a moment to enjoy the views from Skylounge Amsterdam.
My sincere apologies that we did not meet your expectations regarding the room. Due to our central location we try hard to work with the space we have.

Hopefully you will choose for us again on your next occasion in Amsterdam.

Warm regards,
Caroline

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 8. august 2017

God beliggenhed lige ved centralstationen, dygtigt og venligt personale, fine og rene værelser, fantastisk udsigt, overdrevet god morgenmadsbuffet med alt hvad man kunne forestille sig! Ingenting at klage over, super miniferie.

  • Overnattede: august 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med DoubleTree by Hilton
Tak, cooperhuset
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Caroline_Receveur, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. august 2017
Google Oversæt

Dear Guest,

Thank you for your great feedback! It is wonderful to read that you had a great time with us. We hope to see you back very soon!

Warm regards,
Caroline

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 15. april 2017 fra mobile enheder

At være beliggende nærmest klods op af central station giver ikke ret til at have badeværelser der er støvede eller priser på morgenmad til 25€ pr person pr dag.
Slet ikke når man skal stå i kø kl 8 om morgenen for at få et bord.
Når det er sagt er personale ekstremt venlige og imødekommende, og hotellet som helhed er pænt.
Værelser er pæne og store nok til to og beliggenheden er tæt på byen, så det trækker op på skala.

Overnattede: april 2017, rejste som par
1  Tak, Hrjolls
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Caroline_Receveur, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. april 2017
Google Oversæt

Dear Guest,

It is wonderful to read that you enjoyed your stay and the service provided by our staff. Thank you so much for sharing this with all of us.

However I would like to apologize if you were not able to enjoy the breakfast we offer. As you have already mentioned, breakfast is quite busy in our hotel. Mainly due to the wide range of options available in our breakfast buffet. Hopefully on your next visit you will caught us on a slightly slower day in order to also have the moment to fully enjoy the breakfast we offer.

Warm regards,
Caroline

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 8. marts 2017 fra mobile enheder

Jeg har i mine preferencer valgt "High floor" og ikke "close to elevator". Vi fik en exec suite på 6 ? Værelse 621. Det er værelset tættest på elevatoren? Disse preferencer læses åbentbart ikke. Heldigvis var der intet støj. Ønskede mere lys i stuen og en større seng. En suite bør ikke have en så lille seng med kun en dyne.
Minibar indeholdt kun 2 flasker vand og noget glemt ost.

Hvorfor er det ikke en minibar?
Hvorfor skal der bestilles hvis man vil have den fyldt?

Meget beskeden morgenmad i Exec. loungen men man skal bare spørge de meget søde og hjælpsomme tjenere så skaffer de det. Jeg fik en forrygende god omelet. Loungen servere en let og udmærket ret imellem kl. 18 og 20. Desværre til alt for høj musik. Ikke særlig afslappende.
Desværre er der foruden slik og chipsposer kun adgang til vand og kaffe udenfor kl. 18-20.
Toiletterne overfor baren bliver tydeligvis brugt til andet end hvad der er meningen.

Meget venligt, smilende og hjælpsomt personale.

Overnattede: marts 2017, rejste som par
Tak, kenndefries
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Caroline_Receveur, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. marts 2017
Google Oversæt

Dear Guest,

Thank you for staying with us recently and for taking the time to share your experiences with us.
It is very unfortunate that you were not satisfied during your stay and my sincere apologies for this. Unfortunately on Tripadvisor I cannot see which booking you had. If you could contact us directly, we would love to make it right for you and we will make sure that you have the most perfect stay in the future.

Thank you and we are looking forward hearing from you.

Warm regards,
Caroline

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 9. december 2016 fra mobile enheder

Hotellet ligger lige ved jernbanen, men det mærker du overhovedet ikke, super fine værelser, rigtig god service, hjælpsom personale. Husk at besøge sky baren, med en fantastisk udsigt over Amsterdam. Dejlig terrasse og store drinks.

Overnattede: december 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Petertele
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Caroline_Receveur, General Manager hos DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. december 2016
Google Oversæt

Dear Guest,

It is great pleasure to read that you were happy with your recent stay with us. We would like to thank you for your kind words and send you some more of our signature chocolate chip cookies that you have described as yummy. Please contact us directly on amscs.info@hilton.com so we could arrange this sweet delivery to your preferred address.

We will be looking forward to your reply and hopefully we will see you back in our hotel very soon.

Warm regards,
Caroline

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser