Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (777)
Filtrer anmeldelser
777 resultater
Medlemsvurdering
301
330
98
23
25
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
301
330
98
23
25
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 777 anmeldelser
Anmeldt 30. september 2012

Vi havde et dejligt ophold, hvor service virkelig var i højsædet.
Fra vi trådte ind på hotellet Følte vi at vi kunne henvende os med hvad som helst.
Shuttle bussen var til rådighed hele dagen og aftenen. Super service at vi kunne blive kørt og hentet i Amsterdam centrum. Det længste vi ventede på chaufføren var 7-8 min, men dette skete kun en gang.
Beliggenheden kunne være bedre, men selve hotellet og personalts service gjorde det klart op for beliggenheden...
Helt sikkert et hotel vi vil vende tilbage til næste gang turen går til Amsterdam

  • Overnattede: september 2012
    • Værdi
    • Sted
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Sarahfrederiksen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 29. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NH Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BartvandenHauten, General Manager hos NH Amsterdam Noord, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 23. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste alene
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NH Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BartvandenHauten, General Manager hos NH Amsterdam Noord, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 23. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BartvandenHauten, General Manager hos NH Amsterdam Noord, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 20. maj 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste som par
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BartvandenHauten, General Manager hos NH Amsterdam Noord, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser