141 $
167 $
137 $
  • Roomservice
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 157 $ pr. overnatning.

162 $
156 $
296 $
206 $
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 246 $ pr. overnatning.

297 $
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 332 $ pr. overnatning.

Hotel Palafitte(Neuchatel)
473 $
Auberg'inn(Neuchatel)
  • Roomservice
  • Restaurant
Der blev ikke fundet nogen resultater. Prøv at fjerne et filter, ændre din søgning eller for at læse anmeldelser.