“En forunderlig aften i vinens verden”
Anmeldelse af Bibenda

Bibenda
nr. 1 af 251 Restauranter i Assisi
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt for 16. september 2017 fra mobile enheder

Nila er en fantastisk værtinde med en passion og viden on vin, som hun gerne deler ud af. Vi smagte skønne umbriske vine og blev guide gennem dufte og smage, jord og vækster og dertil blev serveret de lækreste antipasti og mad fra en Michelin vindende kok altsammen i intime og fine omgivelser.

Tak, Julie R

Anmeldt for 10. september 2017

Vi var der både som lille selvskab til et glas vin midt på dagen, og med en stor gruppe om aftenen til vinsmagning og dinner. Vinen er udsøgt, maden dejlig og værtinden er sød, charmerende og imødekommende og får alle til at føle sig godt tilpas. Vi gik glade derfra og med en større viden om vin. Hvis du er i Assisi, må du ikke snyde dig selv for et besøg hos Bibenda!

Tak, SussieThyra
Anmeldt for 6. juni 2016

Hvis du kommer til Assisi, må du ikke snyde dig selv for et besøg hos Bibenda! Indehaveren, Nila, er så sød, sjov og dejlig, og som sommelier sørger hun for, at man får nogle skønne vinoplevelser med både lokale- og ikke lokale vine. Hun går heller ikke af vejen for en dans til forførende jazz musik, hvis stemningen er til det. God vin kan man få mange steder, men Nila gør hele oplevelsen speciel med sit skønne, kærlige væsen og sin kæmpe viden og entusiasme om de dejlige vine. Vi havde en pragtfuld aften hos Nila og håber at vende tilbage!

Tak, Kira M
Anmeldt for 21. juli 2015

Personlig, humoristisk og imødekommende betjening - både over for voksne og de fire børn i forskellige aldre, vi kom med.

Stor viden om de vine, der serveres. Og med en alternativ og spændende tilgang til vinsmagningen - og hvilke vine, der er værd at gå efter.

Tak, CKV1977
Anmeldt for 15. oktober 2013

Hos Bibenda bliver man virkelig budt velkommen af indehaveren, Nila. Hun vejleder dig entusiastisk gennem vinvalg og fortæller med stor viden om de forskellige producenter. Hendes umbriske antipasti af tyndtskåret pølse og ost har hun udvalgt hos lokale handlende, og måltidet er en nydelse. Snyd dig ikke for at være i Nilas omsorg, mens du nyder hendes vin og ost. Og, nåh ja, playlisten er vidunderlig, nemlig forførende jazz og soft big band.
Hurtig, gå der!

Tak, erik-bc

Rejsende, der kiggede på Bibenda, kiggede også på

Santa Maria degli Angeli, Assisi

Har du været i Bibenda? Fortæl om dine oplevelser!

;