“Hyggelig restaurant med godt kød. ”
Anmeldelse af Cantina Vasari

Cantina Vasari
Reservér bord
ons. 19.6
20:00
nr. 7 af 958 Restauranter i Pisa
Prisklasse: 149 kr. - 373 kr.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. oktober 2023

En fin lille og meget velbesøgt restaurant. Vi kom udelukkende for kødets skyld og blev ikke skuffet. Lækker og stor Fiorintina steak. Manglede lidt bedre vejledning i valg af vin. Det gik for hurtigt og tjeneren virkede ikke særlig kompetent i sin vejledning. Ellers var alt andet dejligt og lækkert.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, Tomas T

Anmeldt 12. februar 2023 fra mobile enheder

Det var ikke hyggeligt. Tjenerene fes rundt hele tiden og det gav stress til gæsterne.
Man skal elske rare rødt kød for at stedet har en berettigelse overhovedet.
134 euro for to for den dårligste antipasti vi fik på turen, noget dryaged meget rødt kød med lidt kartofler til og en mega god tiramisu.

Vi anbefaler ikke stedet.

Dato for besøg: februar 2023
Tak, SteffenAndersen1972
Anmeldt 14. juli 2022 fra mobile enheder

Vi valgte denne restaurant ud fra de gode anmeldelser her på TripAdvisor. Desværre levede hverken maden eller betjeningen op til vores forventninger. Tjeneren var stresset, og havde næsten ikke tid til at tage sig af os, på trods af meget få gæster.
Forretten som bestod af 5 retter var kedelig og smagte af friture. Kun burgeren smagte godt.
Til hovedret bestilte jeg Black Angus filet, medium rare, men fik serveret et stykke kød som var mere medium-well done, og da jeg nævnte det for tjeneren fik jeg forklaret at sådan stegte de kødet medium rare på stedet.
Inden vi blev færdige med maden måtte vi flygte, da flere bier begyndte at sværme om maden. Måske vi havde fået en dårlig plads op mod muren udenfor.
Vil absolut ikke anbefale stedet til andre.

Dato for besøg: juli 2022
1  Tak, nicholask620
Anmeldt 27. maj 2018 fra mobile enheder

Fik rejer og kartofler i en ukendt tomat olie sovs.udmærket uden at nå gastronomiske højder. Kartoflerne var ens størrelse så de er nok fra fabrik. Min kones Risotto med havets frugter var mere interessant. Tjeneren var noget hovski-skibskiste.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Puploh
Anmeldt 15. juli 2014

Hyggeligt sted tæt på tårnet og domkirken.
Menuen består af kolde retter som salat, carpaccio fisk osv. Derudover kan fåes supper og hamburgere.
Alle retterne forberedes lige indenfor døren, hvor kokkene tager kødet direkte fra store lækre delikatesse montre og kroge.
Stedet er meget moderne indrettet da det er meget nyt. Dette er også eneste mangel, da der er nogle få mangler i helt at have styr på det nye menu kort for tjernene osv. Men klart potentialet til at blive et fremragende sted.
Absolut anbefale deres delikatesse bræt.

Dato for besøg: juli 2014
    • Stemning
2  Tak, 88Raven88

Rejsende, der kiggede på Cantina Vasari, kiggede også på

Pisa, Province of Pisa

Har du været i Cantina Vasari? Fortæl om dine oplevelser!