Anmeldt d. 10. juli 2018 fra mobile enheder

Godt hotel - rent værelse, venligt personale og fin morgenmad. Gåafstand til det skæve tårn.

Hvis du er allergisk for parfume, så overvej et andet hotel - værelset var uden overdrivelse meget parfumeret!

Overnattede: juli 2018, rejste som par
Tak, Signe S
Anmeldt d. 2. marts 2017 fra mobile enheder

Dejligt hotel, her mangler intet, god gåafstand ti minutter fra det skæve tårn. Den dejligste morgenmad og god Wi-fi.
Sengene bliver ordnet og skiftet hver dag, gode badeforhold og rene håndklæder hver dag.
Vi kommer igen

Overnattede: marts 2017, rejste som par
Tak, Jesper F
Anmeldt d. 24. september 2016

Hotellet ligger i udkanten af Pisa, ca. et kvarters gang fra området med Det skæve tårn og det historiske centrum. Denne gåtur er igennem et kedeligt kvarter. Ved et længere ophold må denne tur blive ret trættende.
Vi boede i et standard værelse mod gaden. Der var ret meget trafikstøj. Selve værelset var lille, men rent.
Morgen var varieret med god kaffe, mens brødet var kedeligt.
Internettet på værelset var langsomt og til tider ikke eksisterende.

Værelsestip: Undgå værelser mod gaden
  • Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, Torben27
Anmeldt d. 22. august 2016

Hotellet ligger ca. 15 minutters gang fra det skæve tårn. Servicen er god, på nær en sur receptionist som tog sig af vores udtjekning.
Værelset er rent og udmærket badeværelse.
Morgenmaden er rigtig god, med både intercontinental og italiensk.
God bar med både kaffe, vin og andet.
Wifi´en er okay.

• Overnattede: august 2016, rejste som par
Tak, GoPlaces76330
Anmeldt d. 16. juli 2016 fra mobile enheder

Meget standard hotel. Venligt personale og værelserne pæne nok. Dog en smule slidte. Wifi virkede rigtig dårligt og jeg stiller ellers ikke store krav til wifi på hoteller da jeg ved det tit er ustabilt. Morgenmaden var også meget standard. Hotellet lå i gåafstand til det skæve tårn samt banegården.

Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, Kathrine T