Anmeldt d. 2. oktober 2017

Hotellet ligger i en arkade midt imellem to gader i den knap så kendte bydel syd for Miraklernes Plads og Det skæve Tårn - et godt tip - gå ned til Arnofloden og se det smukke kapel i hvid og grå marmor og nyd de smalle gyder med de smukke huse på tilbagevejen

• Overnattede: september 2017, rejste med venner
1  Tak, Lene E
Anmeldt d. 30. maj 2017

Havde et lille værelse ud mod en baggård. Ikke noget spændende men pænt og rent.
Fik en meget fin modtagelse af venlige mennesker i receptionen.
Fik super lækker morgenmad som kan anbefales.
Beliggenheden ved centralstationen bød på en del utiltalende typer personer som man skal holde sig væk fra...
Kommer du i egen bil er det næsten umuligt af parkere - så det anbefales at benytte den store underjordisk parkering lige ved siden af ved den store rundkørsel, under torvet. 13 euro pr døgn er pengene værd - spørg i receptionen

• Overnattede: maj 2017, rejste alene
Tak, Poul H
Anmeldt d. 23. april 2017 fra mobile enheder

På hotellet bliver man mødt af utroligt høfligt personale, men hotellet som sådan er ikke en stor oplevelse. Det byder på en ren seng, og muligheden for et bad. Desværre var vi meget generet af støj fra lufthavnen og havde svært ved at sove. Så derfor ville jeg ikke booke hotellet for mere end et par overnatninger.

Overnattede: april 2017
Tak, Anita P
Anmeldt d. 29. oktober 2015

Værelsestip: få et værelse, som ligger væk fra elevatorerne
  • Overnattede: oktober 2015, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
Anmeldt d. 15. april 2015 fra mobile enheder

God beliggenhed i gå-afstand til hele byen, super sødt personale og god morgenmad. Det er ikke det smukkeste hotel, men det er hyggeligt. Fint sted at have som base og hvis man vil på dagsudflugt til Firenze, da det ligger lige ved stationen.

Overnattede: april 2015, rejste som par
Tak, Claus_Zacho