Anmeldt d. 25. september 2019 fra mobile enheder

Boede her en enkelt nat, beliggenhed er super, men værelset lille, meget meget slidt og uhumsk.
Ikke et sted jeg hverken selv vil bo igen eller anbefale til andre.
Hverken på rummet eller på badeværelset, havde man lyst til at gå uden sko.

Dato for ophold: september 2019
Tak, weltzbille
Anmeldt d. 29. maj 2019 fra mobile enheder

Charmerende gammelt hotel med god beliggenhed tæt på alt i byen. Fint indrettet med gamle møbler, dog er bruseren noget snæver til "voksne" mennesker. Meget venligt personale, der også kunne skaffe en taxa søndag morgen kl 04.15 !!

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Abelone5
Anmeldt d. 16. september 2018 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg var på 14 dages kærlighedsrejse forskellige steder i landet. Den sidste dag vælger vi en overnatning i Pisa. Valget falder på Royal Victoria hotel, da det ligger centralt og det ser super fint ud på billeder.
Interiør og omgivelser er gamle og autentiske. Desværre er værelserne ligeså i alt for høj grad. Vi havde værelse 229. Værelset er indrettet med gamle møbler og der er højt til loftet MEN; i loftet kan man se at der har/ER vandskade fra badeværelset ovenpå. (Man kan ikke lukke brusekabinerne, så der vælter vand ud på gulvet mår man er i bad). Der er fremmede hår inklusive pubeshår på badeværelsesgulvet.
Brusekabinen er rusten og med alger/svamp eller hvad det nu er..
min kæreste og jeg bliver enige om at hvis vi skulle have været her mere end én enkelt overnatning, så havde vi klaget.

Obs. Det skal lige siges at vi har boet på mange 3 stjerners hoteller i forskellige lande, men det her er ikke til mere end 2 stjerner alene på grund af rengøringsniveauet her.

Dato for ophold: september 2018
Tak, Jonasrysgaard
Anmeldt d. 26. marts 2018 fra mobile enheder

Gammelt og originalt hotel som er unikt og spændende. Værelserne fremstår som i de gode gamle dage, uden den store komfort. Sengen i værelse 102 var rigtig god og der var en dyne. Badeværelset trænger til en kærlig hånd. Der er en del larm fra gaden om aftenen/natten.
Hotellet har en hyggelig fin terrasse på 4. Etage, med en smuk udsigt over byens tage.
Hotellet ligger utroligt centralt.
Hvis du ønsker høj komfort og luksus, er det ikke dette hotel du skal booke.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, SusanneL15
Anmeldt d. 7. september 2017 fra mobile enheder

Meget stilfuldt og man fornemmer stemningen fra tidligere tider.
Lidt slidt, men generelt ok. Installationerne trænger til udskiftning og meget lille badeværelse.
Hyggelig morgenmadsrestaurant med pænt udvalg og venligt personale.
Fin beliggenhed, kan varmt anbefales for et par dage.

Dato for ophold: september 2017
Tak, 594kristiank