“God mad til en god pris ”
Anmeldelse af Il Peperoncino

Il Peperoncino
nr. 7 af 1.051 Restauranter i Pisa
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 21. august 2017 fra mobile enheder

Lækker mad. 4 glas vin, 1 flaske vand, forret og hovedret til 2 personer 50 EUROs. Maden var super lækker og servicen i top. Selvom maden ikke var helt oppe på højeste niveau fortjener restauranten 5 stjerner, da prisen var ganske rimelig! Tæt på Pisas turistfælde Det Skæve Tårn

Tak, Stine D

Anmeldt 13. juli 2017 fra mobile enheder

I forbindelse med vores tur til Pisa, spiste vi her. Super lækker pizza, venlig og betænksom betjening og fair pris. 8 børn/voksne - 101€. Så kom her og spis. Drop de middelmådige steder.

1  Tak, SKOvergaard
Anmeldt 8. april 2017 fra mobile enheder

Et virkelig godt sted at spise.
Maden var meget god, alt var hjemmelavet og veltilberedt. Værten er god til at fortælle om retterne og er på en naturlig måde imødekommende.

Tak, dorthe0706
Anmeldt 27. juli 2016 fra mobile enheder

Så hyggeligt sted meget tæt på det Skæve Tårn i Pisa.
Vi var lige ved at hoppe i en turistfælde lige overfor.
Vi spurgte ejeren af stedet hvad han kunne tilbyde og hans svar var at de lavede god mad - ingen vild salgstale men helt nede på jorden.
Maden var så lækker tilberedt af konen i huset og serveret af manden selv (og måske hans søn)
Prøv det de han os en dejlig oplevelse.

1  Tak, Nanna L
Anmeldt 25. juli 2016 fra mobile enheder

Efter en lang og dejlig dag fandt vi denne restaurant på vejen tilbage til det skæve tårn. Meget hyggelig vært... slet ikke en turist fælde som mange andre på den gade. Vi fik deres steaks super perfekt tilberedt kan varmt anbefales

2  Tak, Carsten L

Rejsende, der kiggede på Il Peperoncino, kiggede også på

Pisa, Province of Pisa
Pisa, Province of Pisa

Har du været i Il Peperoncino? Fortæl om dine oplevelser!