Åben i dag: 09.00 - 22.00

fra 18,11 $
fra 18,38 $
fra 95,38 $
Anmeldt d. 2. juli 2016 fra mobile enheder

Sørg for at reservere en tid i forvejen, enten online via OPA's hjemmeside eller gå i billetkontoret på Piazza De Miracoli. Vi stod i kø i få minutter. Udsigten er flot, men selve oplevelsen af at gå i tårnet var årsagen til at vi valgte det. Det er en meget speciel følelse, at gå i et skævt tårn og man har en smule geleben når man kommer ned. Ca 300 trin

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Karina L
Anmeldt d. 26. juni 2016

Man forestiller sig ikke, at tårnet er så skævt, før man har oplevet det. Opstigningen til toppen, er bestemt ikke for gangbesværede. Men er man først oppe, er det en unik oplevelse.

Dato for oplevelse: juni 2016
1  Tak, lissin
Anmeldt d. 16. juni 2016

Da vi var i Toscana skulle vi se denne historiske tårn!
Vi blev ikke skuffet, og vejret var med os, der var mange andre turister på besøg

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, Henrik J
Anmeldt d. 21. maj 2016 fra mobile enheder

Skal naturligvis ses, og er da også ganske fascinerende. Meget fint velholdt og charmerende omgivelser. Stor turistfælde, så prøv om muligt besøg uden for de mest travle tidspunkter. Plus at de aggressive sælgere af tøjklemmer og paraplyer er holdt på afstand.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, Klaus Rejnhold S
Anmeldt d. 5. maj 2016

det skæve tårn i pisa er en af verdens største seværdigheder. jeg blev selv faktisk ganske overrasket over hvor skævt tårnet er

Dato for oplevelse: august 2015
Tak, kennethobeling